Inlägg från: Nils-Eric |Visa alla inlägg
  • Nils-Eric

Första barnet 2016 (Stockholm)

Jamas skrev 2015-10-05 22:04:41 följande:

Vilken skillnad på era magar, Bebisfeber84 och Nils-Eric! Man kan knappt tro att ni är ungefär lika långt in i graviditeten :) Jag ser mer ut som Bebisfeber84, men har inte lika tydligt put.

Och Nils-Eric, "fluffig" skulle jag då inte beskriva dig som. Atletisk och smal! Bulan kommer synas jättetydligt när den väl kommer!

Grattis till lyckat barnvagnsköp!

Tack! Får hoppas jag är lika nöjd i mars när bebis kommer :)
    Vilken vagn har du siktat in dig på?

Får man se en bild på din mage kanske?

Jag är faktiskt lite fluffig. Det märks att jag varit mer hungrig på sistone. Magen har lite extra vaddering, men tyvärr saknar jag den där kulan! Tur kanske det. Jobbar som officer och min uniform är inte gjort för en mamma-mage :-P

Någon som börjat känna sparkar? Jag går in i vecka 16 idag och jag känner ingenting.
    Känner mig verkligen inte ens gravid (på gott och ont såklart). Önskar att allt kickar igång ordentligt snart!

• Nils-Eric
    junibarn19 skrev 2015-10-06 08:25:36 följande:

Jag kände mig inte heller gravid mellan v.12-20, därför var vårt RUL väldigt häftigt! Där inne låg en helt perfekt liten kille :) har känt honom från v.17 (dock inte varje dag) utan ibland bara. Har moderkakan i bakvägg.

Är nu i v.21 och känner mer eller mindre varje dag.

Vilken liten och fin mage du har!

Så härligt att du kände redan i vecka 17! Hoppas jag också börjar känna nästa vecka.

När hade du RUL? Jag har i vecka 20!

Så härligt att ni fick se en perfekt liten pojke!
  • Nils-Eric
    Jamas skrev 2015-10-06 09:21:45 följande:

Det blir du säkert. Det låter som att du gjort din research! :) Min sambo är väldigt lång så han har kollat upp ngn specialmodell vi ska ha (han är tokpåläst om alla babyprylar, medan jag tänkte ta tag i det i v30 ngn gång...).