Syskon mars/april-16 Stockholm
Hej!
Om allt går väl får vi ett syskon precis i början på april. Vi har en son sen tidigare som är 18 månader. Någon fler som bor i sthlm som är i liknande sits och vill följas åt :)?
/N
Hej!
Om allt går väl får vi ett syskon precis i början på april. Vi har en son sen tidigare som är 18 månader. Någon fler som bor i sthlm som är i liknande sits och vill följas åt :)?
/N
Exakt! Vi hade den som enkelvagn med vår son (använder mest sulky nu). Den är rätt bred även när det är en enkelvagn men funkar bra :)
Hej!
Jag är gärna med här om det är okej. Jag är 32 år och bor i södra Stockholm och har en son som blir två i höst. Är beräknad till mars med syskonet. Denna graviditet har varit, likt den första väldigt tuff, då jag lider av extremt illamående och kräkningar. Har varit sjukskriven en månad nu och var inlagd på Huddinge i veckan och fick dropp. Någon mer som mår väldigt illa och kräks mycket?
Tack! Ja, tyvärr var det samma sist. Jag hade ju hoppats det skulle bli bättre denna gång men det verkar inte så tyvärr. Sist höll det i sig hela graviditeten :(
Hur mår ni andra?
Tack! Ja, tyvärr var det samma sist. Jag hade ju hoppats det skulle bli bättre denna gång men det verkar inte så tyvärr. Sist höll det i sig hela graviditeten :(
Hur mår ni andra?
Förra gången släppte illamåendet två timmar efter förlossningen, obeskrivligt skön känsla.
Trist att du är trött och illamående också men låter positivt att det börjar bli lite bättre.
Hur har ni det med ultraljud? Vi ska på KUB nästa fredag, hoppas allt ser bra ut då.
Hallå:) ska på mitt tredje ultraljud på onsdag morgon , hur har du det med ultraljud :)?
Förra gången släppte illamåendet två timmar efter förlossningen, obeskrivligt skön känsla.
Trist att du är trött och illamående också men låter positivt att det börjar bli lite bättre.
Hur har ni det med ultraljud? Vi ska på KUB nästa fredag, hoppas allt ser bra ut då.
Oj läste nu att du skulle på kub :p det kommer säkert gå jätte bra :)
Spännande med KUB och ultraljud, vi väntar också på KUB men fortfarande två veckor kvar dessvärre. Har tänkt vänta med att berätta på jobbet till efter det, så nu känns veckorna extremt långa, och klädvalet på morgonen väldigt svåra ...
Jag har tyvärr fått missfall. Önskar er alla lycka till med era graviditeter!
Hej!
En fråga till er som gjort KUB. Hur länge (på ett ungefär) fick ni vänta på kallelsen till UL i samband med KUB testet? Jag var på inskrivning nu i måndags (var i v. 10+3 då) och redan dagen efter fick jag kallelse till RUL som ska vara i slutet av november. Men till KUB har jag inte fått någonting ännu och det är därför jag undrar hur länge ni andra fått vänta.... Det är liksom lite "bråttom" nu, går in i v. 12 nu på fredag.