• Anonym (????)

morfin

någon mer en jag här inne som flummar på morfin preparat ??

• Svar på tråden morfin
  • Anonym (????)
    klyban skrev 2015-07-27 01:46:38 följande:

Du lever i en fantasivärld.
    Bara inbilla sig om man har ont, så finns det annat att ta till.
    Du har ju en tolerans, vad inbillar du dig.
    Att den bara ska försvinna?

Såna som dig, begraver vi mängder av varje år.

ja men du asså om jag någon gång skulle få så ont så jag behöver oxy och dom inte skulle funka så får jag väl dra i mej lite gräs eller nått eller hur det är väl fan upp till mej vad jag stoppar i mej eller ?? stör det dej ?? och begraver folk som mej ?? skulle det föreställa någon slaks hot eller bara en upplysning ?? jag vet att det dör knarkare till höger och vänster varje dag !! och vafan vet du om jag har ont eller inte ?? jag kan ju säga så här för cirka en vecka sen bröt jag 4 revben när jag blev på hoppad av ett gäng ny nazzar som både sparka och slog mej rätt rejält och jag åkte till sjukhuset dagen efter vet du vad jag fick ut skrivet för smärtan ?? jo jag fick naproxen !! förstår du att folk köper sina egna jävla värk tebletter som åtminstonde gör att man kan ligga i sängen !! jag kan inte ens jobba för att i mitt jobb bär jag ganska tunga grejer och jag blev inte ens sjuk skriven !! och polarn gav mej dom här morfin grejerna för att jag ska kunna jobba jag missbrukar dom inte och när jag tog oxy va jag typ 16-17 bast och va jävligt dum ihuvet men jag går inte på något annat en dom här morfin grejerna nu för att jag ska kunna jobba och det här va dock en skämt tråd från början då jag hade lite frågor om just morfin preparat men folk började fucka ur innan jag han skriva vad jag ville med den här tråden och när ni började så tänkte jag att jag lika gärna kunnde driva med folket lite efter som ni tog för givet att jag va en pundare eller hur ?? ni dömde boken efter omslaget istället för att ta reda på vad jag igentligen ville fråga !! DET JAG UNDRADE ÖVER VA OM MORFIN PREPARAT ÄR JÄTTE BEROENDEFRAMKALLANDE OCH ISÅFALL HUR MÅNGA KAN JAG TA INNAN JAG BLIR BEROENDE jävla troll det finns asså :@
  • klyban
    Anonym (????) skrev 2015-07-27 02:02:42 följande:
    ja men du asså om jag någon gång skulle få så ont så jag behöver oxy och dom inte skulle funka så får jag väl dra i mej lite gräs eller nått eller hur det är väl fan upp till mej vad jag stoppar i mej eller ?? stör det dej ?? och begraver folk som mej ?? skulle det föreställa någon slaks hot eller bara en upplysning ?? jag vet att det dör knarkare till höger och vänster varje dag !! och vafan vet du om jag har ont eller inte ?? jag kan ju säga så här för cirka en vecka sen bröt jag 4 revben när jag blev på hoppad av ett gäng ny nazzar som både sparka och slog mej rätt rejält och jag åkte till sjukhuset dagen efter vet du vad jag fick ut skrivet för smärtan ?? jo jag fick naproxen !! förstår du att folk köper sina egna jävla värk tebletter som åtminstonde gör att man kan ligga i sängen !! jag kan inte ens jobba för att i mitt jobb bär jag ganska tunga grejer och jag blev inte ens sjuk skriven !! och polarn gav mej dom här morfin grejerna för att jag ska kunna jobba jag missbrukar dom inte och när jag tog oxy va jag typ 16-17 bast och va jävligt dum ihuvet men jag går inte på något annat en dom här morfin grejerna nu för att jag ska kunna jobba och det här va dock en skämt tråd från början då jag hade lite frågor om just morfin preparat men folk började fucka ur innan jag han skriva vad jag ville med den här tråden och när ni började så tänkte jag att jag lika gärna kunnde driva med folket lite efter som ni tog för givet att jag va en pundare eller hur ?? ni dömde boken efter omslaget istället för att ta reda på vad jag igentligen ville fråga !! DET JAG UNDRADE ÖVER VA OM MORFIN PREPARAT ÄR JÄTTE BEROENDEFRAMKALLANDE OCH ISÅFALL HUR MÅNGA KAN JAG TA INNAN JAG BLIR BEROENDE jävla troll det finns asså :@

Så du ska börja röka gräs, när du ligger i gipsvagga.
    Sen hot, vad för vaneförställningar gör så du får det till ett hot?
    Det är ett faktum att vi begraver massa såna som du, som gillar morfinpreparat.
    Vi är tom trea i Europa(per capita) på att begrava knarkare.

Troll?, vad är det som är trollande från mig?
    Inget jag sagt är fel, eller ens nära att vara kontroversiellt.

Beroende, ja, skulle gissa redan vid vecka 4 så börjar det sätta sig, medan till vecka 8.
    Så är man garanterat beroende, här är fortfarande inte abstinensen så farlig.
    Kanske nån dag, för sen mattas av.
    Närmar man sig +12 veckor, då börjar man bli mycket tydligt beroende.
    Och en tolerans som gör att man ökar upp mängd, vilket är självklart i ditt fall då du tar det för ditt nöjes skull.

Ditt sätt och prata och se på detta, så är det en snabb väg till disaster.
    En dag kommer du tänka, han hade rätt.
    Dock antagligen alldeles för sent då.

• Anonym (Äkta smärta)

Jag blir lite provocerad av sånna som dig. Det är sånna som du som vill ha dom att flumma på som gör att vi som har äkta smärta har svårt ibland att bli trodda. Har riktig vidrig nerv och ryggsmärta efter en misslyckad op och äter så mycket morfin o tycker inte ens det hjälper. Prövat tradolan, oxycodone, oxycontin, targeniq, oxynorm, stesolid mm mm mm o flumma nää verkligen inte. Skulle va glad om de hjälpte mot smärtan som de ska....

Kom ur ditt flumm och ta tag i det som e fel på riktigt istället..... För här finns vi som dagligen trycker i oss mängder men inget hjälper och hjälper för hög dos då blir man misstrodd och får inte behålla dom för länge pga beroende risken...... Urk kräks på folk som trycker i sig denna skit utan att behöva det, vill inte ens veta vad allt gjort med min lever tex.....

• Anonym (????)
    Anonym (Äkta smärta) skrev 2015-07-27 05:04:45 följande:

Jag blir lite provocerad av sånna som dig. Det är sånna som du som vill ha dom att flumma på som gör att vi som har äkta smärta har svårt ibland att bli trodda. Har riktig vidrig nerv och ryggsmärta efter en misslyckad op och äter så mycket morfin o tycker inte ens det hjälper. Prövat tradolan, oxycodone, oxycontin, targeniq, oxynorm, stesolid mm mm mm o flumma nää verkligen inte. Skulle va glad om de hjälpte mot smärtan som de ska....

Kom ur ditt flumm och ta tag i det som e fel på riktigt istället..... För här finns vi som dagligen trycker i oss mängder men inget hjälper och hjälper för hög dos då blir man misstrodd och får inte behålla dom för länge pga beroende risken...... Urk kräks på folk som trycker i sig denna skit utan att behöva det, vill inte ens veta vad allt gjort med min lever tex.....

läs dom sissta inläggen så fattar du vf jag trycker i mej dom innn du gapar !!!
  • Påven Johanna
    klyban skrev 2015-07-26 23:49:26 följande:

Men du är inte, du är utan tvekan en slav under din drog.
    Då morfin har den egenskapen, speciellt för rekreations konsumenterna.

Vi andra som använder det för smärta, tänker lite mer långsiktigt än för stunden.
    Då morfinet måste fungera imorgon också.

Aha, ja - det förklarar ju ett och annat.
  • Anonym (Disco)
    Påven Johanna skrev 2015-07-27 08:32:32 följande:
    he he...........eller hur..Skrattande
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (????) skrev 2015-07-27 00:28:56 följande:

men du asså oxycontin ock oxynorm är riktigt sköna och flumma på och behöver jag dom nångång mot smärta så finns det anndra grejer som är bättre en dom jag lovar

Nja, jag har levt med smärta i 12 år, o nej, det finns inte så mycket "bättre" mot smärta.

Jag har oxå genomgått en morfin-avgiftning och det skulle jag inte ens önska min fiende om jag hade någon. Men du tycks inte mottaglig att prata med, så punda på du!
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (Äkta smärta) skrev 2015-07-27 05:04:45 följande:

Jag vet hur det känns.. Provat smärtrehabilitering?
  • klyban
    Påven Johanna skrev 2015-07-27 08:32:32 följande:

Förklarar vad?
    Ingen hemlighet att jag har smärtor som går i skov.
    Berätta gärna för mig, varför det skulle vara ett samtalsämne i den tråden du nu åsyftar.
    Varför inte ta upp det där, det gör mig inget.
    Enda som kommer ske, är att du kommer se dum ut, när du beter dig s om "sparka på en som ligger".
    Mina smärtor som jag får ibland, är inget som hindrar mitt liv speciellt mycket, då jag har uppbackning av läkare och med smärtlindring.
    Så vad vad det som det förklara nu Skrattande

• Anonym (Äkta smärta)
    Anonym (????) skrev 2015-07-27 05:09:15 följande:
    läs dom sissta inläggen så fattar du vf jag trycker i mej dom innn du gapar !!!
    Har läst alla dina inlägg o helt ärligt så tyvärr tror jag dig inte, inte fullt iaf för vore scenariot om skadan helt sant så skulle du fått hjälp lr som minst legat på vården lite mer sååå nä gapar gör jag inte men tror mer på din trådstsart tyvärr.
Svar på tråden morfin