Inlägg från: Anonym (Äkta smärta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äkta smärta)

morfin

Jag blir lite provocerad av sånna som dig. Det är sånna som du som vill ha dom att flumma på som gör att vi som har äkta smärta har svårt ibland att bli trodda. Har riktig vidrig nerv och ryggsmärta efter en misslyckad op och äter så mycket morfin o tycker inte ens det hjälper. Prövat tradolan, oxycodone, oxycontin, targeniq, oxynorm, stesolid mm mm mm o flumma nää verkligen inte. Skulle va glad om de hjälpte mot smärtan som de ska....

Kom ur ditt flumm och ta tag i det som e fel på riktigt istället..... För här finns vi som dagligen trycker i oss mängder men inget hjälper och hjälper för hög dos då blir man misstrodd och får inte behålla dom för länge pga beroende risken...... Urk kräks på folk som trycker i sig denna skit utan att behöva det, vill inte ens veta vad allt gjort med min lever tex.....

• Anonym (Äkta smärta)
    Anonym (????) skrev 2015-07-27 05:09:15 följande:
    läs dom sissta inläggen så fattar du vf jag trycker i mej dom innn du gapar !!!
    Har läst alla dina inlägg o helt ärligt så tyvärr tror jag dig inte, inte fullt iaf för vore scenariot om skadan helt sant så skulle du fått hjälp lr som minst legat på vården lite mer sååå nä gapar gör jag inte men tror mer på din trådstsart tyvärr.
  • Anonym (Äkta smärta)
    klyban skrev 2015-07-27 13:38:25 följande:

Nu är ju det så att, Anonym smärta säger exakt samma som jag.
    Så du hade lite för bråttom ser vi Solig
    Sen  är du välkommen att lyckas påvisa det jag säger är fel.
    Vi vet ju alla, när du inser du har fel, så trashar du sönder tråden.

Sen är det rätt roligt att du nu förföljer mig.
    Tar det som ett komplimang.

Tackar för den satt just o letade efter vart jag hade sagt nått som sa emot dig
  • Anonym (Äkta smärta)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-07-27 08:52:37 följande:
    Jag vet hur det känns.. Provat smärtrehabilitering?
    Just nu är det smärtenheten som håller i alla mina mediciner och bestämmer allt om rehab osv. Jag däremot ska väl tillägga har goda prognoser på att va i stort sett smärtfri om ca 6-12 månader till skillnad från många som tyvärr får leva med skiten hela livet. Så jag är väl ändå ganska lyckligt lottad som "bara" då om det stämmer behövt ha ont i ca 1,5 år.
    Men när det gäller allt morfin jag äter och ätit så är jag av den arten att hjälper det inte så tar jag det inte. Att stoppa i sig piller för sakens skull är jag tackolov inte benägen till då jag som många andra kan få tillgång till de vidrigaste piller du kan tänka dig som ger rejäla hjärnspöken men inte hjälper smärtan.
    Men snart snart får jag förhoppningsvis iaf en utvärdering för rehab o det e stort
Svar på tråden morfin