• Anonym (????)

morfin

någon mer en jag här inne som flummar på morfin preparat ??

• Svar på tråden morfin
  • Anonym (Linda)

Flummar? Nä tar dom pga extrem svår smärta och de tar inte ens bort smärtan helt.

• Anonym (????)
    Anonym (Linda) skrev 2015-07-26 23:28:45 följande:

Flummar? Nä tar dom pga extrem svår smärta och de tar inte ens bort smärtan helt.

haha själv käkar jag typ dom jävlarna varje dag man känner sej riktigt oövervinnerlig ;)
  • klyban
    Anonym (????) skrev 2015-07-26 23:33:37 följande:
    haha själv käkar jag typ dom jävlarna varje dag man känner sej riktigt oövervinnerlig ;)

Men du är inte, du är utan tvekan en slav under din drog.
    Då morfin har den egenskapen, speciellt för rekreations konsumenterna.

Vi andra som använder det för smärta, tänker lite mer långsiktigt än för stunden.
    Då morfinet måste fungera imorgon också.

• Anonym (????)
    klyban skrev 2015-07-26 23:49:26 följande:

Men du är inte, du är utan tvekan en slav under din drog.
    Då morfin har den egenskapen, speciellt för rekreations konsumenterna.

Vi andra som använder det för smärta, tänker lite mer långsiktigt än för stunden.
    Då morfinet måste fungera imorgon också.

men det är ju nice och flumma på morfin förfan :P fan det skönaste jag provat : P
  • Kebabben

Använd det bara inte för ofta, du vet säkert hur det blir då. Cool
    Har själv endast använt heroin samt oxycontin typ fem gånger. Är inte något vidare stort fan utav opiater/opioider. Vilket säkert är tur det.

• Anonym (????)
    Kebabben skrev 2015-07-27 00:08:01 följande:

Har själv endast använt heroin samt oxycontin typ fem gånger. Är inte något vidare stort fan utav opiater/opioider. Vilket säkert är tur det.

jag har käkat oxynorm 20 mg förut och nej ska inte använda det för ofta anledningen till att jag käkar dom nu är för att polarn hade fått tag till sej och jag fick 10 stycken av honom :P
  • Anonym (Linda)
    Kebabben skrev 2015-07-27 00:08:01 följande:

Jag går på oxycontin morgon och kväll. Utan dom kommer jag inte ur sängen på morgonen eller skulle kunna sova på natten pga smärtan jag lever med.
    Nackdelen med att missbruka är att den dagen du behöver bruka dom pga smärta kommer de inte hjälpa med låga doser och för höga doser ger andningsdepression som kan leda till döden och då får man istället leva med smärtan. Bara en idiot knarkar!
  • Anonym (????)
    Anonym (Linda) skrev 2015-07-27 00:21:51 följande:
    Jag går på oxycontin morgon och kväll. Utan dom kommer jag inte ur sängen på morgonen eller skulle kunna sova på natten pga smärtan jag lever med.
    Nackdelen med att missbruka är att den dagen du behöver bruka dom pga smärta kommer de inte hjälpa med låga doser och för höga doser ger andningsdepression som kan leda till döden och då får man istället leva med smärtan. Bara en idiot knarkar!
    men du asså oxycontin ock oxynorm är riktigt sköna och flumma på och behöver jag dom nångång mot smärta så finns det anndra grejer som är bättre en dom jag lovar
  • klyban
    Anonym (????) skrev 2015-07-27 00:02:07 följande:
    men det är ju nice och flumma på morfin förfan :P fan det skönaste jag provat : P
    Och?
  • klyban
    Anonym (????) skrev 2015-07-27 00:28:56 följande:
    men du asså oxycontin ock oxynorm är riktigt sköna och flumma på och behöver jag dom nångång mot smärta så finns det anndra grejer som är bättre en dom jag lovar

Du lever i en fantasivärld.
    Bara inbilla sig om man har ont, så finns det annat att ta till.
    Du har ju en tolerans, vad inbillar du dig.
    Att den bara ska försvinna?

Såna som dig, begraver vi mängder av varje år.

Svar på tråden morfin