• Aniiee

Vilken hårfärg ska jag ha?

Vad du än väljer ska du absolut ha varmare toner än det blonda du har. Röda toner, men inte nödvändigtvis rött. Spontant säger jag typ honungsblont om du vill ha blont hår, riktigt mörk/vinrött om du vill ha rött eller mellan/mörkbrunt med röda toner, om du vill ha mörkt.

(Hjälp, fick lite flashbacks från ett gammalt jobb nuSkrattande)

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Vanilla ice queen skrev 2015-07-22 23:06:51 följande:
    Ah är du frisör? Hm kanske lite honungsblonda slingor skulle vara snyggt och lite ljusare brunröd botten...
    Nä, men jag har jobbat på en modellagentur med att sortera bilder och ordnat portfolion.

Du är absolut något på spåren. Ta med dig alla idéer till din frisör, så kommer ni säkert fram till något bra
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Vanilla ice queen skrev 2015-07-22 23:53:52 följande:
    Det låter ju jättespännande Då känns det ju även som att du har koll på vad du skriver
    Det var absolut ett roligt jobb.  Om jag har mer koll än någon annan här låter jag dock vara osagt =P
Svar på tråden Vilken hårfärg ska jag ha?