Vi som försökt 10 månader
Förresten någon som har koll på CB rosa digitala ägglossningstest? Visst är man fertil även några dagar innan glada gubben visar sig? Även om de säger att man är mest fertil samma dag samt dagen därpå?
Förresten någon som har koll på CB rosa digitala ägglossningstest? Visst är man fertil även några dagar innan glada gubben visar sig? Även om de säger att man är mest fertil samma dag samt dagen därpå?
Hej tjejer!
Jag har inte lämnat den här tråden, bara tagit en liten paus ett tag... det sista missfallet för 2 veckor sen påverkade mig mer än vad jag kunnat föreställa mig. Är så ledsen o nerstämd o totalt slutkörd känns det som. Förstår inte hur jag ska orka med men samtidigt är ju längtan efter en bebis så stor så orka bara måste man ju! :(
Ska till kvinnokliniken imorgon, får se vad vi får göra där. Räknar med att det är provtagning iaf på mig o min man. Hoppas att vi inte behöver vänta alltför länge sen på svar.
Vi verkar alla vara i ungefär samma fas just nu, utredning som börjat eller snart börjar och säger som flera av er att det ska bli skönt att få lite hjälp men samtidigt är det skrämmande att något ju faktikst kan vara fel :(
STOR KRAM
Emzerus: vad skönt att ni tagit prover och börjar kolla nu iaf!
Jag behöver lite kloka råd tjejer! Har BIM om 5 dagar. Har mått ganska illa sista dagarna så igår em tog jag lloyds Apotekets gravtest. Det visade bara skugga, inget streck. Kollade även på det några timmar senare och ingenting. Kräktes sen igårkväll och imorse tog jag detta test som är på bilden. Direkt när jag tog det ringde det såklart på dörren och jag såg detta resultat ca 30 min efter. Det är ju ett streck som det ska bli om man är gravid men det dröjde kanske för länge innan jag såg det? På förmiddagen testade jag med CB och det visade negativt. Har ni några teorier? Behöver experthjälp! Är ju ändå 5 dagar till BIM så har ingen aning!