Vi som försökt 10 månader
jag fortsätter iaf hålla tummarna för dig o för er andra i tråden <3
Mensen har sakta visat sig tyvärr. Precis pratat med Sophiahemmet och fått tid på tisdag för att kolla livmodern och äggledarna. Hon kunde redan säga att blodproven såg väldigt bra, lågt på sköldkörtel vilket enligt dom var bra! Äggreserven såg också bra ut så än så länge goda nyheter! Hon tyckte också det var väldigt märkligt att jag fått positivt med lloyds och igår då negativt på cb. Kunde ev vara någon biokemisk reaktion, att ägget kanske hade blivit befruktat men så hände något. Men det kan de se på tisdag. Så det var denna uppdatering:)!
Den fertila perioden börjar nu o i natt drar vi utomlands. Semester o ägglossning samma v måste betyda att det är vår tur nu, 12 försöket gillt ;)
Idag är jag på Äl+13 och bim om jag utgår från att mensen normalt kommer dag 28. Men jag brukar samtidigt ofta ha en lutealfas på 16 dagar o cykeln kanske rubbats lite då jag haft två missfall på raken så ingen av mina senaste 2 blödningar har ju varit mensblödning utan missfall.
Imorse tog jag iaf ett cbplus och inom tiden så anar jag ett svagt plus. Svårt att få det på bild samt har jag svårt att tro på det.... jag har de tre ggr jag tidigare varit gravid alltid fått plus på äl+10 o sen på äl+13 så har plusset varit starkt. Så känns konstigt när det är så annorlunda... fast det kanske är bra i sammanhanget eftersom ingen av de 3 tidigare graviditeterna gått vägen?
Lägger upp bilden o undrar ifall någon mer än jag ser det svaga plusset?