Vad tycker ni om Donald Trump?
Donald Trump. Rolig är han iaf, så fort han skriver något på twitter blir han ägd... Personligen tror jag att han är ett troll. Trump, alltså.
Donald Trump. Rolig är han iaf, så fort han skriver något på twitter blir han ägd... Personligen tror jag att han är ett troll. Trump, alltså.
Förövrigt heter han numera "Fuckface Von Clownstick", Trump alltså.
Trode ett tag att han kunde förstöra sin karriär när han sa det om en mur runt mexiko.
Där hade jag fel tydligen
Mycket av det han säger är politiskt inkorrekt och det är iofs rasistiskt enligt vänsterns definition av rasism.
Donald kallade alla som försöker ta sig över gränsen för våltäcksmän..
Det oroade jag också mug för när det gäller hans status men så fel jag hade
Det med rulltrappan och att han var lite sen tror jag har med han sätt att liksom jag är bäst attitud
Donald kallade alla som försöker ta sig över gränsen för våltäcksmän..
Det oroade jag också mug för när det gäller hans status men så fel jag hade
Det med rulltrappan och att han var lite sen tror jag har med han sätt att liksom jag är bäst attitud
Om det stämmer så är det inte rasistiskt men det är politiskt inkorrekt att säga så.
Om det stämmer det han sa om mexikanare alltså.
Dessutom sa han inte att alla mexikanare tar med sig droger och våldtar. Han menade att den mexikanska regeringen skickar över kriminella till USA och det har han rätt i enligt mexikanare själva.
Kuba gjorde likadant. Fidel Castro skickade över kriminella kubaner till Florida. Du borde se Scarface med Al Pacino.