Pappa avliden
Beklagar sorgen <3 Jag förlorade min pappa när jag var 25 år... Sorgen är något man får leva med :( Det första året är jobbigast, sen blir det sakta bättre... Idag är jag över 40, men stunder av sorg kommer över mig en idag... Men då är det mer över hur mycket han missade med barnbarn osv :(
Ja jag hade också mycket ångest... Min pappa dog utomlands.. Dom firade mamma som fyllde 50... När dom åkte fick mamma en kram och önska grattis och trevlig resa... Men jag mins inte om jag gav min pappa en kram... Det var något som följde mig... Jag tror inte att man bara dör och är borta... Jag tror att det fins något efter... Vad vet jag inte, men för mig blev/är min pappa en liten skyddsängel :) Han kom i mina drömmar tre gånger det första året... Sista kom han och sa farväl och gav mig en kram... Efter det kunde jag släppa ångesten och känna att pappa viste vad jag kände <3
Din pappa älskade dig och han vet att du älskade honom. Du var med honom hela vägen. Det ända du kan göra nu är att låta tiden gå och minas alla roliga stunder, kram <3