Vad händer när S inte är största parti längre?
Världen skulle givetvis gå under.
Världen skulle givetvis gå under.
Sossarnas värld skulle nog gå under.
Hur menar du?
Givetvis kan inte hela världen gå under för att Socialdemokraterna i Sverige inte längre är Sveriges största parti.
För att jag tänker rationellt.
Men du kanske tänker på hur det skulle bli i Kina om kommunistregimen kollapsar? Du tänker ju flytta dit om SD blir störst - det har du själv skrivit.
SD är näst störst bland LO-medlemmar så vem vet om SD inte kanske kan bli störst inom LO också? Som grädde på moset kanske Karl-Petter Thorwaldsson avgår.
I Svea Riken finns det, ungefär, 9 784 445 mänskor, i världen, ungefär, 7 329 566 000 mänskor (nu ökar befolkningen med ca 5 mänskor i sekunden, så det är omöjligt att mer exakt återge i korrekt siffra) iaf, Nerf, således utgör Sveriges befolkning sisådär 1,3 PROMILLE av befolkningen i världen som helhet.
Å då menar du på fullt allvar att, citat:
"Världen skulle givetvis gå under" ...slut citat.
Du inser det säkerligen inte, Nerf, men du framstår som en komplett idiot när du håller fast vid dylika uttalande.
"Promille" ....för dom av er som inte är bevandrade i matematikens mysterium kan jag upplysa om att promille är liktydigt med tusendelar.
Det är inte nåt som polisen hittat på i samband med sina alkotester.
Kram //Anton
Ditt påstående var inte ironiskt. Det var makalöst korkat.
Men jag begär inte att du skall fatta skillnaden, Nerf. Då måste du nämligen tänka till. Och en del mänskor klarar inte detta utan en bultande skallavärk som ett resultat av dylik tankeverksamhet. Så du är förlåten.
Visst är jag snäll !!!
Jo...det är jag, snäll, jag är född sån. Snäll. Av naturen. Så därför skall jag också passa på att önska dig en fortsatt skön söndag eftermiddag, Nerf.
Varför känner du behov av att driva med en seriös motdebattör i en seriös tråd ???
Problem att komma med vettiga argument kanske !!!