Smilla80 skrev 2016-03-04 11:28:14 följande:
Aha, sorry!
Men gud så härligt med en triss i tjejer, storasystrarna är säkert jätteglada och stolta?
Lycka till nu med den nya lilla familjemedlemmen!
Ska puffa fram BF-listan så man har lite koll. Jag har BF den 19/3 så man är liksom lite inställd på att det blir kring det, men när man nu ser att även "de sena" marsbebisarna börja ploppa ut så inser man att pyret faktiskt kan göra entré när som helst! I helgen SKA jag packa BB-väskan, så det så... nu kan jag inte skjuta upp det mer.
Kan ni andra tjejer liksom förstå att vi är framme vid den här tidpunkten, då våra små älsklingar faktiskt ska komma?! Jag blir överväldigad ibland när jag tänker på det!
Ja, jag blir nog både glad och skrämd när jag ser att bebisarna på och omkring mitt bf börjar titta ut. Jag försöker ju mentalt ställa in mig på att få 14 dagar EFTER bf, men om nåt skulle dra igång nu vore jag nog rätt oförberedd... Fick ju en förvarning häromnatten när jag sen tog tag i att packa väskan halvfärdig iaf. Men det börjar nog bli läge att ställa in sig på att den här graviditeten faktiskt kommer leda till att jag har en BEBIS snart. Helt ofattbart och överväldigande!