Marsbebis 2016
Härligt att läsa, Tessie! Grattis till liten Ellen!!
Härligt att läsa, Tessie! Grattis till liten Ellen!!
Åh, Elenic! Vilka sköna kommentarer du fått!
Här får jag bara höra tvärtomkommentarer. En kvinna på jobbet sa i morse: "Säker på att det bara är en?" Alla blir förvånade över att jag har en månad kvar, för att de tycker jag är så stor!
Och det är jag ju, men lite tråkigt är det att bara få höra "stor" och inte "fin"!
Fast jag tycker nog att jag är ganska fin, helt själviskt!
Hoppas det går bra imorgon, NellieMeja!
Jamen det är ju så - jag har ärligt talat inte velat gå till kören vissa dagar (vi är ju 160 st så det finns ett GÄNG kärringar där) för att jag bara fått kommentarer av typen hur stor jag är, hur stor mage jag har, "hur mycket har du gått upp egentligen?", "är du säker på att det bara är en?" osv. osv. Så jädra tradigt. Därför blev det så kul med motsatsen. Och du, jag är SÄKER på att du är jättefin, så det så!
Jag var hos bm igår, på v35-kollen. Allt såg bra ut, men bm blev väldigt osäker på hur bäbis ligger.. Först sa hon att huvudet var nedåt, men på ul var det så svårt att se att hon skrev in i journalen att det inte gick att avgöra!
Ska tillbaka om 14 dgr för ny koll. Hoppas hon kan se säkert då, för då är det ont om tid för vändningsförsök!
Näpp. Inte samma bm som missade sätet sist, hon har visst slutat
Deras ul-apparat är gammal och ger riktigt otydlig bild. Sen tror jag att mitt magfett gör det extra svårt att se, bilden blir sämre när det är fett i vägen.
Jag tyckte att det var svårt att se nåt öht, stor skillnad mot apparaten på sjukhuset. Min veterinär har ju för sjutton en bättre apparat än den hos bm!
Tessie: vilken liten sötnos ni fått, så underbart!!
Ljuvlig filt också!
Reflexen, vad jobbigt att du inte kunde få besked om hur bebis låg! Men att ni ska vänta 14 dagar innan ny koll? En vecka hade känts mer rimligt m tanke på att du ändå är så pass långt gången... Eller hur känner du själv? :)
Nu har jag varit på vändingsförsök men det behövdes inte hihi. För bebisen har lagt sig med huvudet neråt tjhooo. Så glad lycklig å lättad. :)
Jag har inte nån app, loggar in via mobilens webbläsare. Brukar funka bra.
Jag använder familjeliv genom app, o då kom igen bild upp på tessies bebis. Men jag loggade in via Google istället o då funkade!!:) så söt hon är!!
Hur loggar ni in?