Marsbebis 2016
Jag har köpt Gaviscon mot halsbrännan, lugnar för stunden. Den kommer bara då och då iaf, är inte konstant tack o lov. Jag försöker också använda stödstrumpor! Men svårt att hitta nga bekväma, vill gärna ha hel strumpbyxa. Har benen högt en stund på kvällen. Samlar nog mkt vätska nu! Galet att man redan är i åttonde månaden, nu får tiden lugna sig lite..:) vilken vecka är du i?
Jag har 120 i hb - vet inte riktigt om det är bra eller dåligt? :) Men hon sa att jag ska fortsätta med niferexen iaf...
Pappan kan stanna över på BB om det finns plats, dock ligger man i sal med andra. Med första barnet var min man över 2 nätter, med andra 1 natt... Har jag för mig..! :) Men om det inte finns plats får mannen snällt åka hem. Vi har nog haft tur, haft salen för oss självs ngt dygn under vistelsen.
Skönt att du mår bättre nu, så glädjande! Och skönt att kunna förbereda sig lite inför ankomsten, känner att jag inte hinner med nånting sånt som jobbar heltid... Så det är dig väl unt!
Ah, jobbiga krämpor! Antar att du redan testat omeprazol? Det tycker jag är bra annars. Jag har stödstrumpor när jag jobbar för benens skull, sjukt sexigt Min bm sa att blodvolymen stabiliseras i tredje trimetern, så jag fick sluta med niferex, men du kanske ligger jättelågt?
Jag mår mycket bättre. Har börjat boa och tänka positiva saker, läsa förlossningsböcker och annat. Kanske har med jobbet att göra, att jobba mindre.
Hur ser det ut på ditt bb? Måste mannen fara hem efter att man fött?