• mammave

Marsbebis 2016

Shecity: vad skönt att du fick ett extra ul och att allt såg bra ut.

Jag tkr oxå min mage varierar i storl, dock aldrig platt

• mammave
    NellieMeja skrev 2015-10-22 13:34:01 följande:

Nu har vi varit å sett våran underbara bebis allt var bara toppen. Så lyklig glad å nu ska här vara njutas av graviditeten har jag lovat mig själv. Blev tillbaka flyttad till den 17 mars istället för den 21 mars. Så helt plötsligt går jag in i v20 imorgon hihi.

Vad skönt att allt såg bra ut
  • mammave
    Reflexen skrev 2015-10-23 06:40:15 följande:

Idag ska jag på ul. Har drömt vilda drömmar om både lyckat och inte så lyckat resultat. Hoppas ju på det förstnämnda!

Klart det kmr gå bra! <3
  • mammave

Jag var hos bm vid inskrivningen i v 10 och ska dit först i v 23-24. Emellan det har man bara rul

• mammave

Grattis Sandra!

Elenic: låter ju jättebra! Åh, kanske också skulle börja kolla liiiiite babykläder... Blev lite sugen nu Har köpt vagn däremot, en fin begagnad babyjogger city select syskonvagn

• mammave
    shecity skrev 2015-10-30 13:04:27 följande:

Igår var vi på RUL och då fick vi bekräftat att det det en helt underbar liten bebis som växer som den ska :) Vilken känsla!!

Tack för omtanken Reflexen :) Nu känns graviditeten väldigt bra igen och nu ska jag verkligen som vi har lovat varandra här i gruppen glädjas över min graviditet :)

Fick även nytt datum har gått från 24/3 till 22/3 och nu på RUL fick jag 18/3 så helt plötsligt går jag in i vecka 21 imorgon, spännande :) 

Någon mer som har BF 18/3?

Skönt att allt såg bra ut. Ja, nu får vi njuta ordentligt
  • mammave
    Santine skrev 2015-10-29 18:02:17 följande:

Grattis alla på era bra rul! Imorgon väntas mitt, e snart inne i vecka 20 och e inte alls lika glad och lycklig som jag borde vara, försöker intala mig om att barnet jag bär på e en lugn liten plutt och inte alls som sina stora syskon! Men svårt när man sist genomgick ett sent MF i vecka 20!

Detta barn kan rulla lite men sen kan det dröja flera dagar innan man ens känner av något! Så man börjar tänka på alla negativa saker direkt! Hoppas ändå på att få höra på ett bra besked imorgon! Ta hand om er och njut av era graviditeter! Kramar

Hur har det gått idag?
  • mammave

AKf och reflexen: grattis till bra rul!

Här tänker vi på namn för fullt eftersom vår minsting redan "döpt" bebisen o kallar honom för ett namn vi inte gillar. Så vi vill bestämma snart så vi kan plantera det hos vår 2-åring innan han helt snöat in på "sitt" namn på bebisen. Men killnamn är svårast....

Var hos bm igår o hörde hjärtljud för första ggn

Känner doc

• mammave

Oj, en del försvann....

Skrev att jag dock känner bebisen varje dag, vilket känns bra

Hoppas på februaribebis för vår del, har datum 28 feb

Idag funderade jag nästan på att stanna hemma från jobbet, men kom iväg iaf. Är så sjukt trött så jag knappt kmr ur sängen Och kmr somna om typ två minuter (lägger mig supertidigt). Har aldrig varit såhär trött, blir nästan gråtfärdig ibland när jag är som tröttast. Brukar inte vara den som är hemma från jobbet,så detta känns väldigt jobbigt

Svar på tråden Marsbebis 2016