AKF skrev 2015-08-05 09:15:31 följande:
Tack snälla Elenic för svar! Bara jag och min man som vet om graviditeten, så det betyder så mkt med lite respons.
Där jag bor finns nog knappt någon MVC eller ultraljud som helt hör till landstinget. Typ allt är privat men på uppdrag av landstinget. Ska nog be om UL när jag är på inskrivningssamtalet om 2 veckor. Önskar innerligt att det ska gå bra den här gången, och för dig också Elenic!
Så lite! Vi finns ju här för att stötta varandra, kanske särskilt viktigt nu innan man berättat för så många..
Jag kände lite som AKF att det inte är någon idé med inskrivning på MVC innan jag gjort vul. Förra gången hann vi med det och fick sen kallelser till kub, RUL etc. som det var rätt tufft att ringa och boka av.. Men det hänger ju också ihop med att jag har svårt att tro/hoppas på att det blir nåt den här gången heller.. (sorry för att jag är neggo, men svårt med annat)
AKF: Är i 6+5 och minns inte att det varit så här tidigare, att symtomen ökar/minskar, men egentligen är det väl rätt naturligt om det är så. Tror och vet att jag känner av mycket mer än normalt också, och då reagerar man väl över minsta lilla. Vid mitt förra MA minskade ju inte heller symptomen alls, så egentligen spelar det kanske ingen roll...