Osäker på vem som egentligen är pappan
Vilket datum var mensens första dag?
Vilket datum var mensens första dag?
Läste nu att du är 7+0. Då blir mensens första dag den 30 juni.
Hur lång är din mensturationscykel? Om din cykel är ca 28 dagar så måste det (ja 99% sannolikt) vara kille nr 2.
menar sista maj. Läste fel i kalendern...
Du har haft sex exakt på ägglossningsdagen med kille nr 2. Stor chans att du väntar en pojke. :)
Om det är någon av kille nr 1:s spermier som har överlevt väldigt länge, och du har tillfälligt varit i en kortare mens-cykel än normalt, då är det mer sannolikt att du väntar en flicka.
Ska såklart vara glad :) på flicka också.
Kände du dig extra tänd och sexsugen den 13:e? i så fall så hade du säkert din ägglossning då.
Eller kände du dig mer sugen på sex dagarna precis innan, den 11e och 12e?
Hihi känns faktiskt som att jag väntar en pojke :) har en dotter sen ett tidigare förhållande:)
Nej jag är inte tillsammans med kille2 vi har precis gjort slut för tredje gången,
Men ah det känns mer troligt att det är kille2 som är pappan faktiskt
Jag var väldigt tänd nöt kag var med kille2, vi hade sex ungefär 4 gången den natten bara,
Kille1 är ett ex till mig, vi var tillsammans i 6 år och gjorde slut i början på detta år, då blev jag tillsammans med kille2 men vi har gjort slut som sagt,
Kille2 alltså ?
Jo men jag kände ett väldigt stort ut efter sex dom dagarna innan :)
Nja jag brukar känna lite när jag har ägglossning, ungefär som en svag mensvärk, men tänkte inte på det vid detta tillfälle haha :)
Jag antar att du inte är speciellt gammal men förhoppningvis i framtiden så skaffar du barn med en man som faktiskt vill bilda familj med dig istälket för att ha sex med diverse ex utan skydd och beröva ditt barn chansen till familjeliv.