Inlägg från: Anonym (gammal missbrukare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gammal missbrukare)

Går han på något eller är han bara full?

Jag jar tagit iprincip alla opiater som går att ta och oxy gör dej jävligt seg i skallen så han skulle inte ens palla tjafsa och heroin beroende på dos gör dej så jävla väck i skallen att han inte ens skulle fatta att telefonen ringde och röka blir man seg av men inte arg för ingenting så om han har tagit något så är det något uppåt tjack eller så har han bara druckit fast snubben inte tål alkohol men för övrigt så värkar det här vara en troll tråd men jag har slutat med allt aom har med droger och alkohol att göra alla droger jag tog va när jag va imellan 14 och 17 år så det är ett tag sen är 25 idag så jag är jalafall stolt att jag kunnde sluta utan hjälp från någon

Anonym (ash) skrev 2015-07-18 11:03:32 följande:

Men det där är ju inte sant. Det beror väl helt och hållet på dos... Jag har tagit opiater i en del år och vet att man även kan bli uppåt av opiater om man är van brukare på låg dos.

Dock har du rätt i att vara stolt. :)

men om man gör som jag gjorde och trycker i sej 4-6 oxy så blir man jävligt trött för missbrukar man oxy så tar man inte bara en eller två för har man tagit oxy länge så får man till slut ingen efekt så har vart ren 8 år nu jag flyttade till uppsala när jag fick veta att mitt ex va gravid men det blev missfall :/
    Anonym (ash) skrev 2015-07-18 15:14:12 följande:

Ja det är ju olika hur man använder. Jag var tvungen att hålla mig hyfsat nykter för det mesta. Sen är det klart att jag inte alltid använde så.

jag tog 4-6 oxy typ 4-5 gånger om dagen och när jag drack alkohol samtidigt som jag tog dom så blev det någon oxy mer men det hände inte ofta att jag tog oxy och drack samtidigy oftast drog jag lite kola när jag skulle dricka och då blev jag agresiv :/ men nu är det slut på allt sånt
Svar på tråden Går han på något eller är han bara full?