• Anonym (Förvirrad & Ledsen)

Går han på något eller är han bara full?

Jag trodde min pojkvän hade slutat med sånt, men jag hade SÅ fel !!

Jag ringde 15:00 då han slutade jobbet. 

Vi pratar och han säger att han är på väg hemåt mot Sverige ( Han jobbar i Norge ).

Han säger att han ringer upp mig snart och vi avslutar samtalet.

Men...Han ringer aldrig upp. !!

Jag väntar och väntar, klockan blir 18:00 så jag bestämmer mig för att ringa upp istället, och jag gör det.

Han svarar och är jätte trött. 

" Jag sover i bilen " säger han med en trött röst och lägger på.

Jag ringer upp igen.

Han svarar " Hallå " och det är inget vanligt hallå utan det är ett skrik " HALLÅÅÅ "

Jag frågar " Var är du? Mår du bra? ".

Han fortsätter och skrika " JAAAA " ÄR DET NÅGOT DU VILL ?"

Jag blir jätte orolig och säger " Hallå? Hallå? Hallå?, men han svarar inte.

Det går ungefär 10 sekunder och då svarar han med ännu ett skrik " HALLÅÅÅ ".

Jag lägger på och ringer efter 2 timmar, vid 20 tiden då.

Samma igen...Han svarar med ett skrik " HALLÅÅÅÅÅÅ ".

Jag ber honom att sluta skrika och jag frågar lugnt var han är någonstans.

Han slutar inte skrika och skriker ännu högre " DU SKA FAN INTE BRY DIG ".

Det bara kom från ingenstans. Jag blir paff och tänker "ok??".

Det blir tyst i luren och jag säger lugnt " Hallå? Hallå? ".

Det går cirka 1 minut, och under denna minut hör jag klart och tydligt att han dricker någonting.

Och sen kommer skriket igen " HALLÅÅÅÅ ".

Jag lägger på och kan inte fatta detta. Vi är tillbaka på ruta ett igen, trots att han har lovat

Nu undrar jag vad fan han går på? Eller är han bara full?

Kan det vara heroin? Men blir man inte lugn av heroin? Med tanke på att han inte ens var lugn, utan han skrek hela tiden.

Det är jätte konstigt. Ena stunden pratar vi, och så försvinner han helt plötsligt, och sen kommer han tillbaka igen och skriker.

Någon som kanske känner igen sig? Eller vad det kan vara?

Är det ens något eller oroar jag mig i onödan bara? Han kanske bara är full?

Vad tror ni?

• Svar på tråden Går han på något eller är han bara full?
  • Anonym (ash)

Vänta tills du träffar honom så vet du ju om han druckit.

Bensodiazepiner är neråt, heroin, metadon, subutex, tex.

Låter som han somnat och vaknar till varje gång du ringer. Kanske därav skriker till. Är han i bilen?

Vad har han tidigare tagit?

Anonym (ash) skrev 2015-07-18 00:04:56 följande:

Vänta tills du träffar honom så vet du ju om han druckit.

Bensodiazepiner är neråt, heroin, metadon, subutex, tex.

Låter som han somnat och vaknar till varje gång du ringer. Kanske därav skriker till. Är han i bilen?

Vad har han tidigare tagit?

Nej, tror inte det. För när det väl var tyst i telefonen så hörde jag att han pysslade med något. Så jag tror inte att han sov. Kanske första gången när jag ringde dock.

Jag hittade här om dagen oxynorm i bilen, även bränd folie. Kan det vara det tro han går på?
  • Anonym (ash)

Såg det andra inlägget på annat forum, håller med, det du hittade är definitivt svaret. 

• Anonym (ash)
    Anonym (Förvirrad & Ledsen) skrev 2015-07-18 00:07:13 följande:
    Nej, tror inte det. För när det väl var tyst i telefonen så hörde jag att han pysslade med något. Så jag tror inte att han sov. Kanske första gången när jag ringde dock.

Jag hittade här om dagen oxynorm i bilen, även bränd folie. Kan det vara det tro han går på?
    Oxynorm liknar ju heroin, heroin röker man på folie. Det låter väldigt dåligt :(

Låter farligt om han fortfarande är ute och kör. Låter ju som han är för väck.
  • Anonym (ash)

Heller inte säkert att man blir utslagen av heroin, jag tog heroin förut (8 år sedan) och jag var aldrig utslagen, utan fullt kontaktbar. Beror på personen. Vissa är bra på att dölja, kanske därför du inte märkt tidigare.

Anonym (ash) skrev 2015-07-18 00:08:59 följande:
    Oxynorm liknar ju heroin, heroin röker man på folie. Det låter väldigt dåligt :(

Låter farligt om han fortfarande är ute och kör. Låter ju som han är för väck.
    Bra fråga där.. Kan man ens köra bil som heroin påverkad?

Men det har gått 9 timmar nu, borde det inte ha försvunnit ur kroppen?
  • Anonym (...)

Bränd folie och tabletter låter misstänksamt.. Folie används för att sk röka "freebase".

Hur såg foliebiten ut?

Hittade sugrör/tom penna eller något sådant tillsammans med folier och tabletterna?

(Eller något annat ihåligt som kan tänkas kunnat användas för att inhalera något från folien?)

Anonym (...) skrev 2015-07-18 00:18:54 följande:

Bränd folie och tabletter låter misstänksamt.. Folie används för att sk röka "freebase".

Hur såg foliebiten ut?

Hittade sugrör/tom penna eller något sådant tillsammans med folier och tabletterna?

(Eller något annat ihåligt som kan tänkas kunnat användas för att inhalera något från folien?)

Nej, hittade enbart folien utan någon penna eller sugrör.

Hittade dock oxynormen i handfacket.

Men hur troligt är det att det är oxynorm?
  • Anonym (...)
    Anonym (Förvirrad & Ledsen) skrev 2015-07-18 00:23:41 följande:

Nej, hittade enbart folien utan någon penna eller sugrör.

Hittade dock oxynormen i handfacket.

Men hur troligt är det att det är oxynorm?

Okej.

Du menar att du inte är 100 på om det är oxynorm eller..? (För det kan du enkelt kolla upp på fass)

Eller menar du hur troligt att han var påverkad av det..?
    Anonym (...) skrev 2015-07-18 00:25:59 följande:
    Okej.

Du menar att du inte är 100 på om det är oxynorm eller..? (För det kan du enkelt kolla upp på fass)

Eller menar du hur troligt att han var påverkad av det..?
    Jag vet att det var oxynorm jag hittade i bilen för några dagar sedan.

Det är just det att jag inte vet vad han var påverkad av idag..
Svar på tråden Går han på något eller är han bara full?