• debbie85

Tvillingar 2016

Hej! Några fler som väntar tvillingar med BF 2016? Jag väntar andra och tredje barnet och har BF 23-24/1 enligt KUB (26/1 enligt sista mens). Vår dotter är 18 månader och kommer vara ca 2 år när dom kommer. Vi fick beskedet igår på KUB och är fortfarande rätt så chockade! Vi har inga tvillingar i släkten och har inte heller känt på mig nånting. Mest skämtat om att det skulle vara tvillingar. Men vi drömmer om att få fyra barn och har byggt ett stort hus så vi är väldigt glada! Vi bor i Skåne. Jag är 30 år och mannen 35. Nu har jag en massa funderingar som snurrar i huvudet och hoppas kunna dela dom med er!

• Svar på tråden Tvillingar 2016
  • liamae

Hej alla!

Jag väntar också tvillingar med bf 17/1-16. Ska bli så spännande och jag längtar verkligen. Dock väldigt orolig pga att vi kämpat länge. Det är våra första barn. Får väl se om de blir 2016- eller 2015-bebisar! :) Två veckor kvar till RUL då jag hoppas allt ser bra ut och vi kan få veta kön, så himla nyfiken. :)

• corvan

Hej allihopa :) väntar tvillingar och är i vecka 13. Fick veta det på tidigt ultraljud förra måndagen i samband med nipt test. Imorn ska vi på ett till ul och kolla läget :) bf i februari :)

• AnnaLundin

Hej Anna heter jag i söndes var vi på privat ultraljud och fick se två små sötisar i min mage. Vi är chockade men tycker ändå det ska bli roligt. De är beräknade till den 10/2 så jag är i vecka 14 (13+6) idag. Vi har två töser sedan innan sex och tre år är de. Det var lite om mig.

Nu har jag en fråga till er andra. Jo jag känner ett kittlande där nere i livmodern i mellanåt, är det någon som också gör det? Tror ni det kan vara barnen jag känner?

• corvan

Anna så känner jag med då och då:) övertygad om attom att det är fostren!

• Pax Solaris
    AnnaLundin skrev 2015-08-11 22:05:03 följande:

Nu har jag en fråga till er andra. Jo jag känner ett kittlande där nere i livmodern i mellanåt, är det någon som också gör det? Tror ni det kan vara barnen jag känner?

Jag har också känt så sen ungefär v.14. Kan inte tänka mig att det kan vara något annat än bebisarna. Nu är det mer som en liten fisk som sprattlar till. Tycker att det är jätteroligt!
    Signaturer tar upp onödig bandbredd!
  • Cast

Någon som har kommit iväg på rul än? Vi har nedräkning här ny. Går otroligt segt! ????

• liamae

Vi var på RUL förra veckan. Allt såg fint ut och bebisarna sprattlade runt som bara den. Fantastiskt! ???? Vi såg också att det blir en av varje sort, så himla spännande!

Hur går det för er andra?

Börjar fundera på barnvagn och alla inköp nu. Någon som har tips eller tankar att dela? ????

• Cast

Vad roligt! Jag har 2 veckor kvar till rul. Segt.
    Var hos några kompisar igår som har tvillingar på 1 år idag. Hon hade gjort den stora utredningen på barnvagn. De köpte en Bumbleride Indie Twin och är jättenöjda. Vi kommer sannolikt också köpa en sådan.
    Kul med en av varje!

• Trassel82

Hej på er! Jag hoppas oxå in i tråden. Vi väntar oxå tvillingar, fick veta det vid ett tidigt vul i v 7. Är nu i v 12 och mår ruskigt dåligt. Jag har en son sen innan och min man har tre sen innan, så vi blir nya familjen annorlunda ????

Svar på tråden Tvillingar 2016