BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Återigen mensvärk. Satt på en pall och skulle ta ur tvätt ur maskinen och sätta in ny. Och kände då hur ont jag fick. Hade lätt/svag mensvärk innan men blev väldigt mer och ont och även ryggen. Kände mig samtidigt väldigt kissignödig. Så gick på toaletten men kom bara några droppar men känner mig fortfarande kissignödig och som det trycker neråt. Tog 2 st alvedon vid 18 så får vi se. Ont i ryggen med. Men antar att de bara är förvärkar igen precis som i helgen. :( Vad tror ni eller vad skulle ni säga? Kroppen som bara jävlas med mig men inte är något utan bara tränar eller kan de kanske bli bebis snart här?
Haft en sån mysig dag idag också med dottern,hon har varit så mysig och gosig men nu lyssnar hon inte alls och jag har inget tålamod alls. Bara skäller på henne just nu. Varit så less på allt idag. Inte orkat något och kan inte göra mycket pga foglossningen. Blev en kort promenad med dottern och hunden förut men typ allt. Mitt hem känns som ett fängelse bara. Så less :( Tycker inte akupunkturen gör någon nytta heller. Men antar att bm inte vill kolla eller gör någon ev hinnsvepning förens om ett par veckor så får la gilla läget. :( Vad tror ni?