Hej allihopa.
Här är det sådär idag :( Har väldigt ont i mina fogar :( Började redan igår,men ännu värre idag. Är så trött för jag inte kunnat sova pga att jag haft ont, råkade till och med väcka mannen i natt pga smärtan. Kunde knappt ta mig upp hur soffan. Hur skall jag fixa detta i flera veckor till ? :'( Så med min foglossning så går det bokstavligt talat åt helvete med. En del säger det kan bli bättre mot slutet när bebis sjunkit ner och fixerat sig, jag hoppas på det men inte speciellt säker eller positiv till att det kommer hjälpa eller göra så mycket skillnad för mig dock. Eftersom foglossningen bara blir värre och värre för varje dag :( Imorgon går jag in i v 34 ( 33+0 ) vilket innebär att det är 7 veckor kvar till BF, hur skall jag fixa det. Orkar verkligen inte mer och orkar inte ha ont och vara trött hela tiden. Känns tungt, så när det gäller humöret så är jag inte så mycket irriterad även om det kommer ibland när jag har väldigt väldigt ont. Och trött men inte farligt, men att jag känner mig orkeslös,ledsen,nedsänd och tråkig. Känns som jag sällan är glad :( Sammandragningarna är ju där men känns lite lugnare än så länge idag,lika så förvärkarna. I fredags dock hade jag en del molande värk,vi var och handlade så hade jag en molande värk och blev bara mer och mer varm,illamående och ont i fogarna, kände mig nästan svimfärdig. Så fick gå ut och sätta mig bilen för mådde verkligen jättekonstigt. Sen igår hade jag också en hel del molande värk som mensvärk, inte att det gjorde ont eller så men ömmade i magen. Så antar att det var växtvärk och förvärkar. Igår hade jag även,framförallt på kvällen så det pirrade,ilade och typ stickande känsla i underlivet som kittlade och små nöp till någon gång. Väldigt speciell känsla,inte att det gjorde ont men lustig,kittlande och obehaglig känsla. Antar att det var bebis som åker ner lite och gottar till sig :) Även idag har jag känt det där ilande och pirrande känslan ner till så. Har även väldigt mycket mer flyttningar just nu, men på läkar kontrollen i torsdags så sa läkaren att jag hade helt normala flyttningar,så antar att det bara är så nu i slutet att det blir lite mer. Så att såhär ser det ut just nu för mig. Imorgon är det vardag igen med jobb för mannen och dagis för dottern efter att vi haft sjukstuga här. Se om nästa vecka kan gå fort,vill gärna träffa min bm och prata igenom det läkaren sa och få veta vad läkaren skrev till henne och även prata om hur jag mår och se hur mycket sf.måttet ökat och om bebis åkte ner mera i bäckenet som jag misstänker.
Ne nu skall jag nog se om jag kan lägga mig och vila lite, är så galet trött och ont. Hoppas ni andra mår bra. Kram på er