BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Det här med illamåendet tar knäcken på mig. Just nu hjälper inget. Pimperan hjälpte förut men inte nu längre.
Klarar inte av något då det känns att man ska spy hela tiden. Allt luktar så illa. Barnen tycker att jag är världens tråkigaste mamma som bara ligger i sängen och mår dåligt.
Min man kämpar på med allt men märker att han orkar inte heller ta hand om allt plus mig.
Inatt sov jag max två timmar pga illamående och uppstötningar. Äter två olika mediciner mot det oxå.
Kräks inte men mår så fruktansvärt illa. Hungrig, klump i halsen hela tiden. Vet inte om jag ska äta eller inte. Äter jag inte mår jag illa, äter jag mår jätteilla.
Vecka 11+5 och inget slut på detta i sikte. För en vecka sen hade jag två dåliga dagar och en bra dag medan nu är det dåligt varje dag.
Längtar till kub på tisdag så jag får se att det är någon som får mig att må så här. Det gör nog allt lättare.
Hur mår ni andra?
Jag mår ok, sover dåligt och mår illa ibland, orkar inte så mycket mat, och känner mig som en stoppad korv. Längtar extremt mycket till kub, vill bara veta att det är bra. Onsdag för mig. Jag håller tummarna för oss