BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Då har man kommit hem efter att vart hos bm mätta SF mått det låg på 24 är i vecka 26 (25+4)
Hjärtat lätt bra och mysigt, helt underbart att sambon oxå kunde vara med och lyssna :)
Då har man kommit hem efter att vart hos bm mätta SF mått det låg på 24 är i vecka 26 (25+4)
Hjärtat lätt bra och mysigt, helt underbart att sambon oxå kunde vara med och lyssna :)
Vecka 27 :) inleds med en rejäl hosta,huvudvärk, halsont täppt i näsan och absolut ingen sömn sovit som max 3timmar. Är helt slut så blir en ligga i soffan dag.
Längtar oxå efter lillen bara 13veckor till bf men den lilla får gärna komma någon vecka innan eller på bf datumet :)
Har ni börjat bädda sängen? Tvätta upp kläder ännu??
Vet inte när man ska göra det, har ingen tvättmaskin i lägenheten så måste ner två trappor, vet inte hur länge man kommer orka springa i trappan. Har börjat få ont i ryggen och organen är väl upptryckta så det gör ont både fram och bak :S
Är ju arbetslös just nu men ska bli tvingad ut på praktik i mitten av februari av AF.
Här börjar det ta form så smått, det är så roligt att greja. Jag har även börjat virka lite till lillebror i magen med.
Men har inte tvättat kläderna ännu, det blir om några veckor tänkte jag:)
Men hjälp ska du ut på praktik i februari?! Hur tänkte AF där liksom?!
Verkligen spännande att se vad dem lyckas hitta för jobb med dem kriterierna säger jag. Dem måste ju inse att det liksom inte ger något egentligen. Konstiga regler!
Själv jobbar jag i butik, och har ansökt om GP fr.o.m. 1/2, går inte det igenom så blir det sjukskrivning även för mig. Föräldradagarna är ju inte så många så dem vill man ju inte slösa innan, det håller jag med om.
Jag håller på att plöja igenom "en unge i minuten" och känner bara längtan. Tänk stunden barnet kommer upp på bröstet. Kan inte längta tillräckligt :)
Hela kvällen och under natten har jag haft som ilningar nere vid blygbenet typ som lättare mensvärk någon som vet vad det är? Lillen har legat både där nere och uppe vid revbenen men har bara fått så när den legat där nere är det en nerv den ligger på då eller vad kan det vara?
Är min första så har absolut ingen aning om hur något känns haha
Har blivit riktigt suprförkyld, kom till jobbet idag men blev hemskickad när jag klev innan för dörren. Har så ont i hela kroppen, å jätte svullen vid halsen, har legat och sovit i sängen sen jag kom hem men känner att jag måste sätta mig i soffan feftersom jag har så ont i hela kroppen.. å vanligtvis när jag blir förkyld så sitter de i jätte länge å de brukar väll sitta i ännu längre vid graviditet? Någon som har tips på vad man kan göra utom vila å dricka vatten för detta var verkligen jätte jobbigt :(
Kul att sambons syster fick sin lille idag :) 5dagar över tid. Dom har varit på två ul båda har dom sakt att det är en pojke men ut kom en flicka
Haha ja eller hur man blir ju inte lite bebissjuk tur så bor dom 120mil från oss, haha dom blev lite chockade :P
Wooooah sånt händer fortfarande? Efter att två olika barnmorskor konstaterat med UL att det var pojke?? Knäppt!! På vårt UL såg jag i samma sekund som hon la grejen på magen att det var en pojke, det var så extremt tydligt, en pung och en snopp mellan benen, så jag kan inte riktigt förstå hur det kan bli så fel ändå hahaha:)