BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Min mage har blivit mindre de senaste dagarna, gick in i v 32 idag.. Nån som har upplevt samma? :/ magen kan ju bli mindre när bebben fixerar sig, men det känns så himla tidigt än..
Min mage har blivit mindre de senaste dagarna, gick in i v 32 idag.. Nån som har upplevt samma? :/ magen kan ju bli mindre när bebben fixerar sig, men det känns så himla tidigt än..
Kan man bli sjukskriven om man har stillasittandes arbete och mkt sammandragningar? Eller är de stentuffa? Hade gärna blivit det.
Då vi väntar sladdis och våra barn har fullt upp med aktiviteter så känner jag att jag inte riktigt orkar med livet efter en arbetsdag... Vila mkt står det, ja tjena, när man går och lägger sig kl 23...
Hur gör ni med det eller de första barnen, ni som har barn sen tidigare? Idag är det superfint väder här och jag var ute på pronenad med dem under förmiddagen. Nu på eftermiddan börjar tjatet och gnället särskilt från sjuåringen "vad ska vi gööööra? Får jag spela? Jag har trååååkigt :(" känner mig så stressad men är samtidigt slut på energi och måste vila pga sammandragningar. Sambon håller på med ett husprojekt som måste vara klart innan bebben kommer.m, så han kan inte ta barnen heller.. Åh, känner mig som världens sämsta mamma :(
Förresten, det bara slog mig nu, men ts har skrivit ett inlägg i tråden och sen försvunnit, vet någon hur det gick för henne?
Förvärkar från och till, foglossningar som har börjat kännas av humör som svajar ena dagen kan man vara hur glad som helst medans nästa skit sur och lätt irriterad :/ Jobbigt men sambon tycker det är skönt att jag inte är så varje gång man har pms då hade han inte fixat det.
7veckor kvar till bf datumet.
Sömnen är åt helvete sover mellan 23-3 sen vaknar jag och kan inte somna pga att sambon snarkar hur trött jag än är :( sen somnar jag när sambon går upp vilket är 8 på helger och 4 på vardagar.
Tror mycket är för lillen håller på och att jag är över trött som det blir extra svårt att sova. Ska bli så skönt när lillen har kommit ut så man kan sova och sitta normalt igen.
Nån som har haft svamp under graviditeten? Vad har ni tagit mot den för att skiten ska försvinna? Blir fan galen här hemma :(