BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Jag har inte känt något alls under dagen. Kan det ha något att göra med att jag ligger ner.
Som det ser ut nu får jag nog ringa och fråga på måndag. För nu får jag ingen sömn
Tack för råden
Nu är det ingen tvekan längre :) Jag är så glad :) <3 Hoppas bara så att den lill* vill stanna hos oss :) <3
Grattis Nystjärna!
Grattis till ett starkt pluss. Härlig känsla.
God morgon på er :) Har inte varit inne och skrivit på ett par dagar,har nämligen börjat jobba igen efter semestern och denna veckan har jag många pass,jobbar i vården. Så när jag har kommit hem har jag varit helt slut. Men då lekt och gosat med dottern. :) Igår la jag mig innan 22 för orkade inte vara vaken mer. Hihi :) annars så är allt bra här. Har lite växtvärk ibland,de drar och lite värk i ryggen,ibland svag svag molnande värk i magen. Annars är de trötthet,illamående och man är mer kissignödig som är de stora sakerna. De senaste tycker jag illamående har varit värst på eftermiddagen och kvällen. Och för mig jag hade så med dottern med,värst på kvällen. Men idag känner jag smått nu på morgonen med. Bokade tid till MVC häromdagen. :) Blev så verkligt,till samma bm som jag hade med dottern. Skall bli kul att träffa henne. Den 20/8 skall jag dit :) Sen skall jag boka privat ul också då jag som omföderska inte får de på min MVC. Men vill göra ett pga tidigare missfall,så vill inte vänta till v 19-20,rul. Får se om man hinner ringa i veckan annars får jag ringa nästa vecka. :)
Jag lider verkligen med er som mår så illa. Jag mådde illa dagarna innan jag plussa till typ förlossningen med dottern. Kräktes lch tappa vikt. Varken postafen eller lergigan hjälpte. Så fick tillslut än annan som höll det under kontroll så jag slapp kräkas och illamåendet minskade lite. Hoppas de inte skall bli så illa för någon här. :)
Hoppas allt är bra med er alla och att ni får en trevlig dag :)
Då har man precis bokat in ett tidigt ul :) Känns så bra och spännande. Kommet göra tidigt i september,kommer vara i vecka 9+. Känns så bra men nervöst med. Hoppas allt går bra tills dess. En månad att vänta. <3
På våran MVC så erbjuds alla förstföderskor tidigt ul. Så nu när jag väntar mitt andra barn fick jag inget tidigt,var bara om man hade medicinska skäl. Jag vill ju göra ett tidigt så man ser att allt är bra och hjärtat slår då jag haft 2 missfall innan dottern. Så vi valde att boka ett privat tidigt ul. Som kostade 500kr men känns så värt det. Så skall göras i början av september :)
Hej allesammans.
Här är det en jobbig morgon. Vaknade innan 6 för man var tvungen att springa och kissa sen kunde man inte somna om. Men när man väl hade somnat om så ville dottern upp. Men jag mår såå sjukt illa idag. Kanske för att jag drack kaffe på tom mage. Bara några mariekex i magen. Får lära mig av det. Har ändå denna gången hittills sluppit att använda några tabletter för illamåendet utan haft de under kontroll med mat,tack och lov. Men undrar hur de skall gå och jobba ikväll. Mitt illamående är värst på morgonen och kväll nämligen. Brukar ha en lugnare stund på dagen ifrån illamåendet så får väl se.
Jag hade också lergigan med dottern och det hjälpte inte mig. Fortsatte att må illa och framförallt kräktes jag hela tiden och tappa vikt. Så fick andra tabletter så finns lösningar om de är så. Men skönt att hittills slippa tabletter denna gången.
Misstänker också svamp här,så skall bli skönt att få träffa min bm,skall till henne på torsdag :) Sen den 7 september är det dax för ul för mig :) Längtar som en tok och så glad att jag bokad privat än att vänta på ul. :) hoppas denna dagen går bra