FLovesA skrev 2015-11-04 10:51:16 följande:
Många fina magar är det!
Jag är otroligt trött just för tillfället vilket jag upplever som jobbigt. Men misstänker att det snarare har att göra med mörkret ute. Lite spännande att liksom vänta barn olika årstider. Dottern föddes juni -12,
Finns nog både för och nackdelar.
Har ni några cravings? Jag har aldrig haft det utan snarare sådant jag absolut inte klarar av att äta. Hur har ni det?
Jag hade inga cravings med dottern direkt,hade lite majs och morötter ett tag. Sen salt lite. Men inte så.
Denna gången har jag mer,iallafall sen de senaste veckorna då jag börjat kunna äta normalt igen och behålla det :) Är sjukt sugen på supergröna sura äpplen. Men de senaste är avokado och godis. Hihi. :) Men försöker enbart hålla mig till äpplen och avokado. Se hur det går. :)
Idag är jag så trött. Varit jobbig vecka hittills,jobbade i måndags och igår över 12 timmar och idag blev de möte och utbildning så också lång dag. Så känner mig helt slut och så trött i huvudet. Även fogarna har känts mycket sen mitt långs pass igår. Hade så ont när jag kom hem,idag har jag använt bälte ändå så var nog bra. Får se hur de är imorgon. Då väntar jobb igen,dock inte så länge men iallafall. Skall bli skönt och vara lång ledig sen. :) Igår hade jag en mysig liten bebis som buffade en hel del :) <3 Idag har jag känt lite men inte haft tid och möjlighet att verkligen känna efter så hoppas på en mys stund nu ikväll med bebis :) Nu är det bara 5 dagar kvar till RUL!! Längtar!! <3 Men också så nervöst.
Är det någon som varit eller skall på RUL denna veckan? :)