BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Efter denna dagen är jag så glad för att jag skall till sjukgymnasten imorgon!! Mina fogar och rygg gör så sjukt ont :( Varit fullt upp och grejat massor på jobbet idag,sen varit ute och gått en bra promenad och sen promenad till och från jobbet med hämtning på dagis. Sen grejat en hel del hemma. Så kanske inte konstigt,fick nog även någon sammandragning förut för magen vart helt spänd. Orkar inte alls längre. Kan inte gå liks fort som vanligt,blir andfådd direkt. :( Orkar inte hålla samma tempo som förr och stressa runt som vanligt men inte lärt mig än. Känt bebisen liten i morse men sen inte riktigt haft tid men känt någon spark. Men har väl vaggat sen bra till sömns idag så som jag har hållit på. Men kände en hel del alldeles nyss. Så bebis kommer nog vakna till liv och hålla igång massor ikväll,vilket skall bli mysigt <3 :) Men just nu hoppas jag bara att sjukgymnasten kan hjälpa mig i morgon och att jag kan få sova. Nu får det bli en lugn kväll resten av kvällen. Så har min dag varit.
Hur har eran varit?