Inlägg från: lillasysterfia |Visa alla inlägg
  • lillasysterfia

BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)

Hej!

Jag hoppar gärna in här. Vill inte va med i någon grupp på fb. Har BF 18/4 och mår illa till och från men min halsbränna är värst! Ska försöka vänta till efter v 12 med att berätta. Har dock redan berättat för min bror med sambo och mannens syster. Annars är tanken att våra två pojkar sen innan ska ha på sig storebrortröjor på äldste sonens kalas :) Om jag kan hålla mig så länge!

• lillasysterfia

Jag är i v. 6+6 idag. Har två mf bakom mig så vågar inte ta ut något i förskott. Men hoppas att det går vägen den här gången! Har extremt mycket symtom så det är ju bra! :)

• lillasysterfia

Låter som det kommer bli ett händelserikt år för er Saltis! Hoppas liten stannar till april! :) Jag har BF 3 dagar efter dig! :)

Mådde så sjukt dålig igårkväll så låg över toastolen ett tag :( Men idag har det gått lite bättre, är ganska trött dock. Hoppas att jag slipper illamående imorgon då jag är hemma själv med barnen.

En vecka kvar tills jag ska träffa Bm första gången!

• lillasysterfia
    pannkakan87 skrev 2015-09-02 16:41:58 följande:

Jag fick reda på att jag fått ett missed abortion på kuben igår. Min bebis dog för fem veckor sedan men kroppen tror att den fortfarande är gravid. :( Har aldrig känt sån sorg. Fruktansvärt. Nu har jag fått en operationstid på fredag och hoppas på ljusare tider framöver. Lämnar denna tråd. Kram och lycka till allihop!

Åååå, stackars dig! Kan dock säga att jag vet hur det känns. Hade ett MA I december förra året. Där de inte ens såg fostret i v 10. Lider med dig och hoppas att allt går bra och att du snart blir gravid igen där det går bra! Massa kramar!
  • lillasysterfia
    pannkakan87 skrev 2015-09-02 16:41:58 följande:

Jag fick reda på att jag fått ett missed abortion på kuben igår. Min bebis dog för fem veckor sedan men kroppen tror att den fortfarande är gravid. :( Har aldrig känt sån sorg. Fruktansvärt. Nu har jag fått en operationstid på fredag och hoppas på ljusare tider framöver. Lämnar denna tråd. Kram och lycka till allihop!

Åååå, stackars dig! Kan dock säga att jag vet hur det känns. Hade ett MA I december förra året. Där de inte ens såg fostret i v 10. Lider med dig och hoppas att allt går bra och att du snart blir gravid igen där det går bra! Massa kramar!
  • lillasysterfia

Jag håller på att försöka samla krafter för att göra middag åt familjen. Min mage kollapsade förut idag med magknip och diarré. Nu mår jag bara illa och är toktrött. Jag som tänkte gå på körövining ikväll. Har sett fram emot körstarten i flera månader. Så bara att bita ihop och gå dit. Vill dock inte laga mat egentligen, men barnen måste ju få mat. Hatar att må så illa så man inte orkar med sig själv knappt. :(

• lillasysterfia
    Nystjärna skrev 2015-09-08 12:57:34 följande:

Haft en jobbig dag idag. Bara för att igår var en bra dag där jag kände att jag mådde okej. Tänkt igår att jo men jag kanske kan börja jobba igen om 2 veckor men idag vet i tusan. Fick nog en dålig start på morgonen med för lite mat. Känts som jag skall kräkas hela dagen och bara kunnat ligga ner. När jag hade lämnat dottern på dagis och skulle hem så mådde jag så illa och vart helt galet yr och allt bara snurrade. Vart så obehagligt. Men fått i mig lite mat och en lergigan så känns lite bättre. Men är det någon här inne som vet om man får äta dextrosol när man är gravid? Tänker just på när man blir så yr. För tror de är blodsocker som gör det. Brukar bli yr om jag reser mig snabbt men inte såhär illa och länge. Och mitt blodtryck och järnvärde var bra vid inskrivningen så. Men vet någon här hur det är med dextrosol?

Jag tror inte att det ska vara någon fara. Jag har ätit det under mina tidigare grav. Och jag har har två helt friska pojkar. Så om du känner av blodsocker fall tror jag att någon dextrosol då och då inte skadar.

Jag har åkt på en så otrolig trötthet på eftermiddagen så det är inte sant. Orkar inte göra mycket. Hur ska jag lyckas fixa ett kalas i helgen utan att avslöja mig. Vill inte berätta ännu.
  • lillasysterfia

Jag är så orolig för nästa vecka. Va i vecka 10 som jag fick mf i vintras. Så kommer känna mig lugnare när jag passerat den veckan.

Svar på tråden BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)