Inlägg från: Nenne666 |Visa alla inlägg
  • Nenne666

Lämnade 5 åriga sonen hemma mitt i natten

Anonym (-) skrev 2015-07-18 20:38:00 följande:
    DÄR föll det! FR är inte anträffbar under julimånad.
    Det kan dom väl vist vara? Vad är det för jävla slutsats? Det finns oftast en jour, ser du!
  • Nenne666

Är han borta i 10 minuter är det ju fasen ingen fara. Jösses, jag hade inte kunnat ha hund i familjen om jag inte kunnat gå ut och rasta hundarna. Helt sjukt överdrivet.

• Nenne666
    Milleman skrev 2015-07-19 00:05:14 följande:

Min son vaknar ofta, nästan varje morgon, av att jag stänger och låser ytterdörren när jag går till jobb. Hans pappa är alltså hemma.
    Även om körningen av flickvännen bara tar 10-15 min så betyder det att TS son kanske vaknar av ljudet av en ytterdörr som stängs och sen förtvivlat får leta och undra var pappa tog vägen. Snacka om att känna sig övergiven.
    Nej det är ju inte helt okej. Men det kommer nog vara svårt att ändra pappans åsikt.

Så barn till hundägare, då dörren stängs en mängd ggr om dagen och natten? Vad säger man om dessa? Är det synd om dom, eller är det annorlunda när det är en hund? Ååh vilka dramatiska jävla överdrifter. 5 år? Ärligt talat?
  • Nenne666
    Anonym (-) skrev 2015-07-19 00:16:32 följande:
    Ja, hos soc ja, men inte hos FR.
    Det beror ju helt på vart du bor. Bor du i ett bondelandskap så okej.
  • Nenne666
    Anonym (-) skrev 2015-07-19 00:16:32 följande:
    Ja, hos soc ja, men inte hos FR.
    Familjerätten är soc, vill jag påpeka.
  • Nenne666
    Milleman skrev 2015-07-19 00:23:53 följande:
    Det är inte synd om min son heller för när han vaknar ligger hans pappa bredvid honom. Jag hade inte kunnat lämna mitt barn flera gånger per kväll/natt för att gå ut med hund.
    FL i ett nötskal är att så fort alla inte tycker lika så ska det sväras och man blir idiotförklarad. Så otroligt fegt.
    Häpp.
Svar på tråden Lämnade 5 åriga sonen hemma mitt i natten