Lämnade 5 åriga sonen hemma mitt i natten
Vad skulle ni göra om ni fick veta att er sons far (som ni inte lever ihop med) lämnar er 5 åriga son ensam hemma kl 03.00 på natten för att köra hem sin flickvän?
Vad skulle ni göra om ni fick veta att er sons far (som ni inte lever ihop med) lämnar er 5 åriga son ensam hemma kl 03.00 på natten för att köra hem sin flickvän?
Glad skulle jag inte blivit. Men 5-10 minuter och man vet att barnet brukar sova bra då är de väl inget jag skulle bråka om. Däremot så vill jag ju inte att de händer igen, de kan ju börja brinna, vad som helst.
Jag hade blivit jävligt förbannad och frågat vad fan han sysslar med?!
Jag hade blivit vansinnig på honom, man lämnar inte ett så litet barn ensam! Även om det bara handlar om 10 minuter. Mycket kan hända på den tiden...
Klipp av bollarna på honom. Sådana ansvarslösa människor ska inte ha fler barn.
Sov barnet? Hur länge var pappan borta?
Fruktansvärt ansvarslöst! Tänk vad den lilla hade blivit rädd om hon vaknat och inte hittat någon vuxen?? Och kanske traskat it för att leta efter pappa! Vad som helst kunde hänt.
Han borde ha en rejäl utskällning och om han inte begriper så borde han anmälas till socialtjänsten och inte ha sitt barn nattetid mer.
Jag hade blivit vansinnig. Jag vaknade en tidig morgon som barn och insåg att ingen var hemma. Det tog minst en timme innan någon kom hem, tanken på det her mig fortfarande ångest.
Hade blivit galen!!
Problemet är ju att barnet inte vet. Vaknar barnet mitt i natten ensam....
Om jag hade vaknat vid 03.10 och upptäckt att sambon och barnen var oförklarligt borta hade jag blivit skiträdd. Och jag är 40, har telefon och strategier för oväntade situationer.
Hade tappat allt förtroende för någon som gjort så mot mina barn.
Jag skulle blivit helt jäkla galen! Hur rädd skulle inte 5-åringen blivit om hen vaknat och inte hittat någon vuxen?!?!