PS. Om ni hade ägg så att det ledde till 7 ägg I frysen - då har du troligen som de säger fina ägg.
Nästa försök (om ni går vidare) skulle jag rekommendera er att be kliniken att alla odlas till dag 5. Då sorterar ni bort dem som stannar av I celldelning kring dag 3.
Vi gjorde 2-stegs återföring, dvs. det som såg bäst ut dag 3 fick jag tillbaka dag 3 sen odlade vi vidare till dag 5 och om det blev något då så fick jag tillbaka även det (och det fick jag, men grav stannade av tidigt strax efter plus).
Gör även de tester ni behöver innan, för att veta att allt är top inför. Jag gjorde ett antal tester såsom prolaktin, THS, fria T3 och T4, sen har jag gjort en immunologisk utredning också som visade att jag hade förhöjt antal NK killer cells som motverkar att embryo implanterar sig.
Vissa tester kan gyn göra, då får ni ej betala för dem (IVF klinikerna tar ofta betalt för en del extra tester).
Ni kan tex även göra en parutredning - men det känns lite tidigt. De brukar göras först efter flertal upprepade missfall.
Jag tror ni har goda chanser vid nästa försök eftersom ni båda haft graviditeter innan och att ni faktiskt blev gravida nyligen.
Du får gärna skicka mig PM om du vill diskutera mer/fråga.