• Anonym (Hetpågröten)

Hon vill inte. Vad ska jag göra?

Har en ung tjej (tonåring) och vi är tillsammans sedan några månader. I början var hon väldigt sexuell och vi hade all möjlig sex. Innan, när vi inte var tillsammans höll hon även på med riktigt många killar och hade mycket sex, i alla slags former. Vi kunde träffas och ha sex, och samma dag åker hon till någon annan kille för att bli påsatt analt. Helt ok, vi var inte tillsammans eller så. Men alltså ingen pryd tjej inte, för fem öre. En av anledningarna till varför jag gillade henne från början, jag vill ha en överkåt och riktigt sexuell tjej som inte säger nej i första taget.

Nu dock, när vi är tillsammans på riktigt och har flyttat ihop är musslan helt stängd! Totalt förbjud! Hon blir sur bara jag nämner ordet sex eller känner på hennes kropp. Hon vill inte ens visa sin kropp. Hon gömmer brösten som att hon inte vill visa dem. Har gått i snart 5 månader utan någon form av sex överhuvudtaget, eller ens kel/mys. En kort puss lite nu och då är allt. Kramar... njett. Tar jag på hennes rumpa lite kärleksfullt blir hon rent av förbannad.

Hon säger hon älskar mig, och jag tycker verkligen om henne. Men satan, jag vill knulla nu liksom!

Vad i fan gör jag nu? Är hon inte intresserad av mig egentligen... och hur får jag reda på vad hon vill? Hon blir sur bara jag nämner sex som sagt, det går inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-15 13:47
    Skall tilläggas att vi har varit tillsammans förut. Musslan helt avstängd då också.

Vi gjorde slut. Och hon knulla runt som värsta horan i några månader. Vi blir tillsammans igen, och samma sak, slut på sex.

Till detta, så i början av förhållandet nu igen knulla hon med andra killar. Dvs var otrogen. Vilket jag fått reda på nu i efterhand.

• Svar på tråden Hon vill inte. Vad ska jag göra?
  • Anonym (Lika)

Jag har liknande problem med min kille, i början var han het och aktiv o vi knullade dagligen. Nu efter 2år blir det bara kanske 1-2 ggr i veckan, och han har blivit ganska ego i sängen.

Har din tjej börjat med några mediciner (p-piller el annat) nyligen? De kan påverka lusten...

• Anonym (Hm)

Antingen var hon inte glad när hon levde som hon gjorde tidigare, hon kanske använde sex för att få bekräftelse och känner att hon kan sluta med det nu. Eller så VAR hon glad, och saknar bekräftelsen och sexet med många olika, och är bitter över att hon nu har ett förhållande.

• Anonym (been there)

Hon vill vara trygg och älskad utan att behöva släppa till.

Jag var likadan och efter mitt överdrivna tonårsleverne tog det många år innan jag hittade tillbaka till att känna mig bekväm i att släppa loss och njuta av sex och framförallt - få en skillnad på sex och kärlek.

• Anonym (Hetpågröten)
    Anonym (Lika) skrev 2015-07-15 12:35:49 följande:

Jag har liknande problem med min kille, i början var han het och aktiv o vi knullade dagligen. Nu efter 2år blir det bara kanske 1-2 ggr i veckan, och han har blivit ganska ego i sängen.

Har din tjej börjat med några mediciner (p-piller el annat) nyligen? De kan påverka lusten...

Nej inget sådant.
  • Anonym (....)

Låter som att hon hade sex på det sätt hon hade för att hon mådde dåligt. Tror ni mer måste gå i botten med hennes mående. Hur gammal är hon? Tonåren är en väldigt kaotisk tid för många ochmånga tonåringar mår dåligt och endel som mår riktigt dåligt kan ta ut det i form av sex.

• Anonym (Hetpågröten)
    Anonym (been there) skrev 2015-07-15 13:01:47 följande:

Hon vill vara trygg och älskad utan att behöva släppa till.

Jag var likadan och efter mitt överdrivna tonårsleverne tog det många år innan jag hittade tillbaka till att känna mig bekväm i att släppa loss och njuta av sex och framförallt - få en skillnad på sex och kärlek.

Hon har haft problem att säga nej. Tror i princip varenda kille som har tagit fram snorren i hennes närhet/fester osv har fått den behandlad på allehanda sätt.

Jag har dock inte lust att gå utan sex i "många år"... Hur ska man hjälpa henne komma till?
  • Anonym (Hetpågröten)
    Anonym (....) skrev 2015-07-15 13:10:02 följande:

Låter som att hon hade sex på det sätt hon hade för att hon mådde dåligt. Tror ni mer måste gå i botten med hennes mående. Hur gammal är hon? Tonåren är en väldigt kaotisk tid för många ochmånga tonåringar mår dåligt och endel som mår riktigt dåligt kan ta ut det i form av sex.

19

Ja, hon har definitivt haft en dålig uppväxt och mått dåligt vet jag. 

Jag vill bara ha tillbaka den kåta tjejen jag träffade från början. Är den borta?
  • M r a u
    Anonym (Hetpågröten) skrev 2015-07-15 13:13:03 följande:

19

Jag vill bara ha tillbaka den kåta tjejen jag träffade från början. Är den borta?

Jag tror att det är 100% kört för DIN del.
  • sextiotalist
    Anonym (Hetpågröten) skrev 2015-07-15 13:13:03 följande:
    19

Frågan är om hon egentligen var kåt, utan troligen mer ute efter bekräftelse och nu när hon är trygg, så behöver hon inte den längre.
    Ni verkar dessutom haft väldigt bråttom.
    Vad du ska göra, det är mitt tips.
    Prata med henne vid ett tillfälle när det passar. Fråga henne inte var den kåta tjejen tagit vägen, utan säg att du saknar den biten i ert förhållandet, fråga henne om hon själv har förslag på hur ni ska hitta den biten tillsammans.
    Dvs målsättningen är att ni ska hitta tillbaka till detta gemensamt, inte söka efter hur det var innan.
    Och svaret är nog, hon är borta, det är jag ganska säker på, men det finns nog en annan sexuell tjej i henne, hennes sanna sexualtiet. Och jag är ganska säker på att den är betydligt bättre, intressantare och mer givande, än den bekräftelsekåta tjejen som hon var i början
  • Anonym (Hetpågröten)
    sextiotalist skrev 2015-07-15 13:39:36 följande:
    Frågan är om hon egentligen var kåt, utan troligen mer ute efter bekräftelse och nu när hon är trygg, så behöver hon inte den längre.
    Ni verkar dessutom haft väldigt bråttom.
    Vad du ska göra, det är mitt tips.
    Prata med henne vid ett tillfälle när det passar. Fråga henne inte var den kåta tjejen tagit vägen, utan säg att du saknar den biten i ert förhållandet, fråga henne om hon själv har förslag på hur ni ska hitta den biten tillsammans.
    Dvs målsättningen är att ni ska hitta tillbaka till detta gemensamt, inte söka efter hur det var innan.
    Och svaret är nog, hon är borta, det är jag ganska säker på, men det finns nog en annan sexuell tjej i henne, hennes sanna sexualtiet. Och jag är ganska säker på att den är betydligt bättre, intressantare och mer givande, än den bekräftelsekåta tjejen som hon var i början
    Mjo precis. Svåra är bara att kunna prata om det då hon får i det närmaste raseriutbrott så fort ämnet nämns.

Och behöver antagligen hjälp externt att hitta detta. Antagligen är det något hon borde bearbeta kanske med någon hon kan prata med...
  • Anonym (Hetpågröten)

Skall tilläggas att vi har varit tillsammans förut. Musslan helt avstängd då också.

Vi gjorde slut. Och hon knulla runt som värsta horan i några månader. Vi blir tillsammans igen, och samma sak, slut på sex.

Till detta, så i början av förhållandet nu igen knulla hon med andra killar. Dvs var otrogen. Vilket jag fått reda på nu i efterhand.

• sextiotalist
    Anonym (Hetpågröten) skrev 2015-07-15 13:45:08 följande:
    Mjo precis. Svåra är bara att kunna prata om det då hon får i det närmaste raseriutbrott så fort ämnet nämns.

Och behöver antagligen hjälp externt att hitta detta. Antagligen är det något hon borde bearbeta kanske med någon hon kan prata med...
    Rent amatörpsykologiskt (känner igen mig lite) hon har innan passerat gränser som hon inte varit rätt för henne, hon har troligen gjort saker som hon inte tycker om (det kan vara allt från oralsex, analsex, våldsinlag) så sex för henne har blivit något obehagligt, därav hon blir defensiv.
    Låt henne bli arg, du kan mycket väl visa att du blir sårad, inte för att hon avvisar dig sexuellt, utan att hon avvisar all kommunikation kring detta problem.
    Du kan gärna bli lite arg också, vara mycket tydlig med att du vill ha ett samtal om detta, du förväntar dig ingen lösning, men att hon även lyssnar på dig.
  • Anonym (Hetpågröten)
    sextiotalist skrev 2015-07-15 13:49:11 följande:
    Rent amatörpsykologiskt (känner igen mig lite) hon har innan passerat gränser som hon inte varit rätt för henne, hon har troligen gjort saker som hon inte tycker om (det kan vara allt från oralsex, analsex, våldsinlag) så sex för henne har blivit något obehagligt, därav hon blir defensiv.
    Låt henne bli arg, du kan mycket väl visa att du blir sårad, inte för att hon avvisar dig sexuellt, utan att hon avvisar all kommunikation kring detta problem.
    Du kan gärna bli lite arg också, vara mycket tydlig med att du vill ha ett samtal om detta, du förväntar dig ingen lösning, men att hon även lyssnar på dig.
    Ja är nog lite åt det hållet kan jag tro kanske.

Frågan är bara hur vi skall kunna komma förbi problemet...
  • sextiotalist
    Anonym (Hetpågröten) skrev 2015-07-15 14:16:03 följande:
    Ja är nog lite åt det hållet kan jag tro kanske.

Frågan är bara hur vi skall kunna komma förbi problemet...
    Båda måste vilja, så ditt största fokus är att få henne vilja att ta tag i detta, inte att vilja ha sex.
    Du måste nog ställa en del krav (jag ogillar krav, men ibland är det oundvikligt) att hon måste ta tag i detta, för detta kommer förstöra alla hennes relationer, inte att hon har svårt för sex, utan motviljan att arbeta med hennes problem.
Svar på tråden Hon vill inte. Vad ska jag göra?