Hon vill inte. Vad ska jag göra?
Har en ung tjej (tonåring) och vi är tillsammans sedan några månader. I början var hon väldigt sexuell och vi hade all möjlig sex. Innan, när vi inte var tillsammans höll hon även på med riktigt många killar och hade mycket sex, i alla slags former. Vi kunde träffas och ha sex, och samma dag åker hon till någon annan kille för att bli påsatt analt. Helt ok, vi var inte tillsammans eller så. Men alltså ingen pryd tjej inte, för fem öre. En av anledningarna till varför jag gillade henne från början, jag vill ha en överkåt och riktigt sexuell tjej som inte säger nej i första taget.
Nu dock, när vi är tillsammans på riktigt och har flyttat ihop är musslan helt stängd! Totalt förbjud! Hon blir sur bara jag nämner ordet sex eller känner på hennes kropp. Hon vill inte ens visa sin kropp. Hon gömmer brösten som att hon inte vill visa dem. Har gått i snart 5 månader utan någon form av sex överhuvudtaget, eller ens kel/mys. En kort puss lite nu och då är allt. Kramar... njett. Tar jag på hennes rumpa lite kärleksfullt blir hon rent av förbannad.
Hon säger hon älskar mig, och jag tycker verkligen om henne. Men satan, jag vill knulla nu liksom!
Vad i fan gör jag nu? Är hon inte intresserad av mig egentligen... och hur får jag reda på vad hon vill? Hon blir sur bara jag nämner sex som sagt, det går inte prata om det.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-15 13:47
Skall tilläggas att vi har varit tillsammans förut. Musslan helt avstängd då också.
Vi gjorde slut. Och hon knulla runt som värsta horan i några månader. Vi blir tillsammans igen, och samma sak, slut på sex.
Till detta, så i början av förhållandet nu igen knulla hon med andra killar. Dvs var otrogen. Vilket jag fått reda på nu i efterhand.