Vad tycker du om unga svenska killar som har thailändska flickvänner?
Anonym (x) skrev 2015-07-11 21:47:29 följande:
Vad tycker du om unga svenska killar som har thailändska flickvänner? Skriv anonymt om du inte vågar säga din åsikt.
Dels att det är killar/män/gubbar som inte anstränger sig och inte attraherar svenska tjejer/kvinnor.
Men jag tänker också att det kan vara helt okej killar/män, som vill ha kärlek, men inte funnit den och har haft allmänt svårt att träffa svenska tjejer/kvinnor då de har så stort och lättillgängligt utbud att de kan ställa högre krav.
Ytterligare en tanke är om dessa thailändska tjejer verkligen vill ha dessa svenska killar/män/gubbar eller om det främst är den ekonomiska tryggheten som lockar.
Men unga fräscha thailändskor kan väl precis som unga tjejer i Sverige eller vilket land som helst också fatta tycke för och tända på lite äldre och mognare män.
Alla gör inte det, men det är ändå inte ovanligt eller konstigt.
Jag tänker också om det är jämförbart med äktenskap som arrangeras av släkten, med en man som bruden inte själv valt, men där hon säger att kärlek sedan uppstått (i vissa fall).
Jag känner till flera som träffat thailändska tjejer och flera av dem har också flyttat till Thailand. Min uppfattning om dem är att de nog omfattas av alla de kategorier jag ovan nämner, i olika grad.