Vad tycker du om unga svenska killar som har thailändska flickvänner?
Vad tycker du om unga svenska killar som har thailändska flickvänner? Skriv anonymt om du inte vågar säga din åsikt.
Vad tycker du om unga svenska killar som har thailändska flickvänner? Skriv anonymt om du inte vågar säga din åsikt.
Jag tycker inget särskilt om det, tjej som tjej. Däremot undrar jag om det fortfarande är populärt att äldre män, som kanske inte hittar kärleken här, tar hit unga tjejer från Asien?
Jag tänker att männen i Thailand måste vara riktigt dåliga för att få dessa kvinnor till att välja svenska män istället.
Jag tänker att det måste vara ngt fel på dem som vill ha en kvinna som är helt beroende av dem. Att de inte klarar av en jämställd kvinna.
Kul för dem. Finns inget att tycka.
Unga eller gamla har ingen betydelse
Det handlar ofta om ett affärsmässigt förhållande där thaikvinnan gifter sig med en utlänning för att komma till ett land där de tjäna/få pengar som de kan skicka till övriga familjens försörjning.
Mycket tveksan tillnom det handlar om riktig kärlek.
Men vad vet jag
Har aldrig sett någon yngre man med en thailändsk flickvän förutom några få svenska killar som jobbar och bor mestadels i Thailand och då träffat en partner när de varit där för arbete.
Tycker att det är lite äckligt faktiskt, som att dom inte får nåt bättre. Har väl lite förutfattade meningar om att alla thailändare är prostituerade eller kommer hit för att få ett bättre liv.
Jag tänker att männen i Thailand måste vara riktigt dåliga för att få dessa kvinnor till att välja svenska män istället.