Vad tycker du om unga svenska killar som har thailändska flickvänner?
Vad tycker du om unga svenska killar som har thailändska flickvänner? Skriv anonymt om du inte vågar säga din åsikt.
Vad tycker du om unga svenska killar som har thailändska flickvänner? Skriv anonymt om du inte vågar säga din åsikt.
Tycker tråden är full av klichéer och vardagsfördomar. Ung inte ung.. Allt är relativt. Huvudsaken är att man som i alla relationer respekterar varann och att det handlar om fri vilja. Jag har hört alla historier och visst kan det finnas grund för att en del thaitjejer har en bakgrund som "bartjej", bara vill tjäna pengar eller att gamla feta gubbar drar nytta av detta. Men vad som är regel och undantag är inte lätt att veta. Vissa kommer och besöker släkt, blir kära och stannar kvar. Vissa kommer för att säsongsarbeta och blir kvar. Detta gäller ju inte heller bara Thailand även om Thailand blivit "frontland" för allt från Asien. Gäller ju indiskor, phillipinskor, chilenskor, brasilianskor med till exempel. Kommer hit för att jobba å skicka hem pengar eller för att skapa sig ett bättre liv.
Om jag tycker nåt särskilt om jag ser en kille med thaitjej? Nä. Inte alls faktiskt.
Ser det mer som ett friskhets tecken. Tycker att asiatiska tjejer/kvinnor är snygga och tilldragande.(oftast). Mjuk slät persikohud utan att behöva raka och vaxa sig. Deras underliv är ofta vackra som ett konstverk. Ja, jag gillar asiatiska tjejer och har full förståelse att svenska män är tillsammans med dom.
Jo jag vet flera killar som åkt till Thailand och träffat på kärlekar. Jag säger kärlekar eftersom endel har åkt tillbaka och träffat en ny när den innan stuckit. Vad jag tycker om det. Jag tycker väl inget annat än att det kan man förstå. Ingen vill vara ensam och de killarna har noll och ingen framgång med tjejer i Sverige. Sen tycker jag att det är obra att vi sedan ska försörja endel av dessa efter de fått sitt medborgarskap och ledsnat på förhållandet.