Inlägg från: SchaefferBoy |Visa alla inlägg
  • SchaefferBoy

Vad tycker du om unga svenska killar som har thailändska flickvänner?

Loriyana skrev 2015-07-11 21:58:26 följande:
    Jag tänker att männen i Thailand måste vara riktigt dåliga för att få dessa kvinnor till att välja svenska män istället.
    Jag tänker att kvinnorna i Sverige måste vara så dåliga att svenska männen måste åka halva jorden runt för att hitta något bättre.
  • SchaefferBoy
    Anonym (;)) skrev 2015-08-11 08:51:15 följande:
    Skulle tro att det är så.... inte så lite förutfattade meningar heller, men det är väl så med sånt man inte vet något om.... 

Jag håller med om att det finns många asiatiska kvinnor, inte bara Thai, som letar efter ett bättre liv i Europa. Många får just det, delvis och nöjer sig med en svensk medioker man. Andra hamnar i misshandelsförhållanden och far väldigt illa då mannen full av fördomar och förakt tar hem en "hushållerska" som inte betyder något för honom.

MEN vari allt detta får du iden att de skulle vara mindre värda, inget att ha? det som kan vara lite äckligt är när det är väldigt stor åldersskillnad på man och kvinna 20+ år eller så där man nästan omöjligt kan ha så mycket genemsamt, men där är det ju mannen som är den äckliga som drar fördel av den unga kvinnans situation och längtan efter ett bättre liv.

Å andra sidan ser man i Asien inte på åldersskillnad på samma sätt som här. Så om mannen är en i övrigt vital snäll omtänksam man som tar hand om sig och inte är någon stinkande slusk så kan det fungera det med, men relationen är nog inte så passionerad utan mer av bekvämlighetsskäl...

Men nu handlade ju den här tråden om UNGA killar med Thaitjejer, och då faller ju allt sådant. det är väl helt enkelt en fråga om preferens, men säkert förekommer det att även unga vill ha en "housekeeper", och då är ju fortfarande frågan ven det är som är äcklig......
    Erm menar du att de är superintelligenta supersociala supersnygga fotomodeller med miljoner på kontot som nöjer sig med mediokra män?
Svar på tråden Vad tycker du om unga svenska killar som har thailändska flickvänner?