Underhåll mej - prata lite strunt
Men otroligt skönt när det är gjort! Gör det, så är det gjort! Det är mitt råd. Var bor du förresten?
Jag bor i södra norrland.
Men otroligt skönt när det är gjort! Gör det, så är det gjort! Det är mitt råd. Var bor du förresten?
Grattis! Känns bra va?
Okej, mycket skog?
Å här sitter jag ikväll igen.. är det bara jag som har det tråkigt?
Nä. Jag har också tråkigt. Men det lättar upp lite med FL och Nostalgia critic. Och att sortera receptkort från början av 80-talet är ganska vilsamt.
Vad är det som gör det så tråkigt då? Du kan ju knappast sitta och titta in i en vägg.
Läser en bok, tar en kvällspromenad, löser korsord, bakar en kaka, syr, gör iordning något för morgondagen. Finns så mycket! Beklagar att jag mestadels angav pensionärssysslor, haha.
Nä, det mesta är rätt trist. Jag har slängt ut väldigt många kort, säkert två tredjedelar. Har ändå väldigt mycket kort kvar. Tänkte jag skulle göra ett litet projekt med de.
Kaffe så här sent? Får du inte svårt att sova då?
Jag trodde inte att det gick, men ack så fel jag hade! Bortsett ifrån att min största hobby är att gäspa numera... Men älskar du kaffe så tycker jag definitivt inte du skall sluta! Det har som bekant en rad positiva effekter.
Fasligt vad lite underhållande det är här nu. Betyder det att folk har viktigare saker för sig att göra än att underhålla mig?!
Bra film på 5:an ju!
Så sitter jag här igen, alldeles ensam och uttråkad. Jag vill ju bli underhållen!
Youtuba lite vettja!
Sök på people are awesome eller fail compilation. Det brukar vara kul!
Än en gång lika tråkigt, underhåll mej!
www.adlibris.com/se/bok/britt-marie-var-har-9789175790664