• MoGi

Finaste/bästa namnet?

Vilket av dessa namn är finast och passar bäst tillsammans med storebror som heter Melvin och ett efternamn som börjar på M.

Ni får gärna motivera ert svar :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Finaste/bästa namnet?
  • MoGi
    lillvicky skrev 2015-07-07 13:27:25 följande:

Jag håller också på att fundera på tjejnamn och jag har också Edda och Juni(e) på min lista :)

Kul, det är fina namn! :)
  • MoGi
    charlie00 skrev 2015-07-07 13:08:19 följande:
    Svårt! Jag har inte så bra koll på namnet Melvin... Men kanske Molly, Nellie, Nova, Saga eller Thea. De är liksom i samma stil; moderna just nu och man kan, bara av att höra namnet, på ett ungefär gissa vilket år hon är född.
    Tack! :)
  • fluu

Röstade på Edda eftersom jag tycker bäst om det, dock tycker jag att Stella passar bäst med storebror.

1. Edda
    2. Ines
    3. Stella
    4. Noomi
    5. Juli
    6. Juni
    7. Mina
    8. Elle

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • MoGi
    fluu skrev 2015-07-07 15:31:08 följande:

Röstade på Edda eftersom jag tycker bäst om det, dock tycker jag att Stella passar bäst med storebror.

1. Edda
    2. Ines
    3. Stella
    4. Noomi
    5. Juli
    6. Juni
    7. Mina
    8. Elle

Tack, snälla!
  • Seven Costanza

Varför Elle inte passar i Frankrike och andra fransktalande länder är helt enkelt därför att det betyder "hon", det är därför tidningen heter så.

• MoGi
    Seven Costanza skrev 2015-07-07 16:04:23 följande:

Varför Elle inte passar i Frankrike och andra fransktalande länder är helt enkelt därför att det betyder "hon", det är därför tidningen heter så.

Aha, jag förstår.
    Tack för svar och din åsikt! :)
  • MadHatter

Ines röstade jag på. Jag tycker dessutom att Ines och Melvin passar väldigt bra ihop.

• MadHatter

Vet inte varför det blev en timme ned - skulle inte vara så....

• MoGi
    MadHatter skrev 2015-07-07 16:47:10 följande:

Ines röstade jag på. Jag tycker dessutom att Ines och Melvin passar väldigt bra ihop.

Tack för svar! :)
Svar på tråden Finaste/bästa namnet?