Finaste/bästa namnet?
Vilket av dessa namn är finast och passar bäst tillsammans med storebror som heter Melvin och ett efternamn som börjar på M.
Ni får gärna motivera ert svar :)
Vilket av dessa namn är finast och passar bäst tillsammans med storebror som heter Melvin och ett efternamn som börjar på M.
Ni får gärna motivera ert svar :)
Jag håller också på att fundera på tjejnamn och jag har också Edda och Juni(e) på min lista :)
Röstade på Edda eftersom jag tycker bäst om det, dock tycker jag att Stella passar bäst med storebror.
1. Edda
2. Ines
3. Stella
4. Noomi
5. Juli
6. Juni
7. Mina
8. Elle
Röstade på Edda eftersom jag tycker bäst om det, dock tycker jag att Stella passar bäst med storebror.
1. Edda
2. Ines
3. Stella
4. Noomi
5. Juli
6. Juni
7. Mina
8. Elle
Varför Elle inte passar i Frankrike och andra fransktalande länder är helt enkelt därför att det betyder "hon", det är därför tidningen heter så.
Jag tycker att Stella passar bäst med Melvin . Fint att ha minst en gemensam bokstav, t ex L.
Varför Elle inte passar i Frankrike och andra fransktalande länder är helt enkelt därför att det betyder "hon", det är därför tidningen heter så.
Ines röstade jag på. Jag tycker dessutom att Ines och Melvin passar väldigt bra ihop.
Vet inte varför det blev en timme ned - skulle inte vara så....
Ines röstade jag på. Jag tycker dessutom att Ines och Melvin passar väldigt bra ihop.