Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?
Det är inte den demokratiska tanken som man har i åtanke utan man vill slippa invandrare helt och hållet pga man är rasist.
Det är inte den demokratiska tanken som man har i åtanke utan man vill slippa invandrare helt och hållet pga man är rasist.
har du källa på det?
Ja precis. Sverige är ett upplyst land men ändå tillåter Sverige att asylsökarna får leva under sådana vidriga omständigheter. Det är klart om det kommer 100 000 nya asylsökare varje år så blir det trångbott.
Antingen så fortsätter man på den vägen eller så gör man som SD vill och byter signalpolitik och minskar invandring med minst 90% så löser sig problemen.
kan du förklara hur det ska bevisa att han är den ende?
Vem som helst kan slänga fram ett galet påstående och ställa en fråga om vad man ska göra när detta galna, osannolika påstås hända.
Så vad ska du göra när utomjordingarna landar?
Svara på det nu, inget slingrande!
Det kan jag svara på om du kan förklara vad det har med trådens ämne att göra.
Eftersom det aldrig nånsin kommer att hända så finns det ingen fråga att svara på. Trodde du fattade det men tydligen inte.
Jag trodde det var uppenbart men okej....
Massdeportering av ekonomiska turister som har ljugit sig in i landet sista 2-3 åren, utvisning av kriminella med hela familjer.
Det dröjer inte länge innan det mesta lugnar sig och nogo zoner blir mer öppna.
Nja, Sverige är jordens mest naiva godtrogna och mest korkade när det kommer till hantering av lögnare som vill ha bidrag.
Men tyvärr, dom som har lyckats ta sig hit kommer förbli håva in bidrag.
Fast det är inte omöjligt att när välfärden har kolapsat helt och vi har ren krig på gatan, inte långt ifrån nu men inte där än, så kommer folket att kräva lösning.
Jag vet inte vad du tycker men jag tycker inte om att läsa om flera skjutningar, mord och våldtäkter i princip dagligen.
Jag vill ha ordning och trygghet på gatan, det uppnår vi endast med polisiärt närvaro.
Bryr mig mindre om mig själv men önskar att mina barn ska få njuta av samma trygghet jag hade när jag växte upp.
.