Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?
Glöm inte heller att Stefan Löfven morfar var aktiv nazist. Det finns mycket nazism inom Socialdemokraternas historia.
Glöm inte heller att Stefan Löfven morfar var aktiv nazist. Det finns mycket nazism inom Socialdemokraternas historia.
[quote=75495637][quote-nick]Gert skrev 2015-07-05 18:52:22 följande:[/quote-nick]Glöm inte heller att Stefan Löfven morfar var aktiv nazist. Det finns mycket nazism inom Socialdemokraternas historia.
Så vad en socialdemokrat gjorde för 70 åt sedan är relevant, men det som en sverigedemokrat gjorde för 10 år sedan eller för ett halvår sedan är sånt vi ska lägga bakom sig för att "partiet har förändrats" som pissjimmy brukar säga...
För att svara på Gerts högst retoriska fråga, jag fortsätter som vanligt agitera emot SD och deras Sverigefientliga politik. Visst skulle jag vilja flytta för att slippa SD men det här är mitt hemland och jag tänker inte tiga när folk som Gert påstår sig representera "sanningen". Majoriteten av svenskarna stödjer fortfarande inte SD.
Jaha, och hur ska jag tolka det?
Stödjer du Sverigedemokraternas satsningar på jihadister och fd IS-krigare men kritiserar att den Socialdemokratiska föreningen Tro och solidaritet har kontakter med Sveriges muslimska råd?