Inlägg från: Anonym (Hur gör du det?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hur gör du det?)

Ett sexlöst förhållande

Flunken skrev 2015-07-04 08:16:00 följande:

Hej!

Jag är lite äldre än dig/er men upplevde nåt liknande med min partner efter att vi varit ihop mer än 5 år.

Sexlivet låg i botten och det kunde gå 5-6 veckor mellan (dom dåliga samlagen) och hon kunde inte äns komma med orgasm på den tiden..

Jag mådde. Skit och hon valde oftast att sova i soffan istället för att vara med mig på kvällarna.

Det blev bättre efter att vi fick barn och hon började att få orgasmer efter 30 års ålder vilket lyfte upp hennes sexliv givetvis!

Jag älskar henne fotfarande men med facit i hand så borde jag gjort slut redan där och då...

Innan barnen kom och allt det där för nu känns det likgiltigt för mig,dels närmar jag mig 50 och det manliga sexualtieten (peaken) är typ 35 år sen så jag har lagt ner hela sex grejen.

Hon vill förstås att jag ska vara den som tar första steget för att hon ska känna sig attraktiv och sexig men kan inte hjälpas... Hon har svårt med oralsex och tar aldrig initiativet till det heller! Bara efter att jag gett det till henne och hon redan kommit.

Nåväl

Nu handlade det inte om mig utan er två!

Jag ger dig mitt råd vännen...

Gör så här! Kolla lite diskret på andra killar när ni går på stan,så att din pojkvän ser det hela!

Kanske såg du en snygg kille i tvättstugan?

Gå på gym eller löprunda själv och berätta hemma sen att du såg några riktigt snygga killar som sprang/tränade brevid dig osv...

På krogen likaså! Kolla och kommentera lite och visa att du har en SEXLUST som snart exploderar om inte han kan släcka din brand!

Allt detta är ju en vägvisning om vart det barkar om ni fortsätter att leva så här!!

Berätta vidare hur du har det och om det funkar...?

Hur 17 kan du lägga det på hyllan. Du har fått det att dö eller? Jag skulle vilja ha tips på hur man gör det då jag lever i en sexlös relation som håller på att ta kål på mig!
Svar på tråden Ett sexlöst förhållande