Anonym (avslöjad) skrev 2015-07-02 20:28:20 följande:
Har läst igenom båda trådarna, och jag tror att det är samma ts, baserat på att ts i den andra tråden gjorde bort sig. Och postade med fel konto. Mao är han en sak som man inte får prata om högt är på familjeliv.
Tror jag man i kyrkan, hade du nått att tillägga till punkter jag drog upp i ts?.
Eller du är på på yrkestigganas spår att du önskar bara lämna skräp efter dig.
Anonym (empatilösa svin) skrev 2015-07-02 21:17:28 följande:
Nej det har du inte, peka i så fall på vart, citat och inläggsnummer tack, och kom nu ihåg att ordningsregler är inte lagar.
plus att vi talar om människor som tigger för sin egen personliga räkning, så långt som vi vet, alltså passar inte termen yrkestiggeri vilket det som nihka redan påpekat inte finns nån sån term.
Du kanske inte är införstått i regelverket vi alla lever under men lokala föreskrifter är eller ska vara lika giltiga som nationella lagar, polis ska upprätthålla dessa.
Det spelar ingen roll om pengar samlas till enskilda gruppen eller om dom ingår i större ring, pengar samlas utan tillstånd vilket är olagligt här.
Det ska även vara fan att folk hakar upp sig på en liten detalj, allt annat jag har nämnt i ts, betyder inte det nånting?