Inlägg från: Fjärilslarv |Visa alla inlägg
  • Fjärilslarv

Festar jag för mycket?

Jag tycker det låter sjukt mycket om du ens skulle göra det enbart en gång i veckan. stackars din lever. och så blandar du dessutom energidryck med sprit, har du dödslängtan eller? det är ju jättefarligt.

• Fjärilslarv
    Anonym (Partyprissen) skrev 2015-06-29 19:56:58 följande:

Det var blandade svar det. Som jag känner. Ena delen av mig säger att det är för mycket och andra att men vadå du är ju ung festa på snart växer du ifrån det och har ingen möjlighet till det som nu. Skulle nog inte klara av att ta en vit månad nu EFTERSOM jag tycker det är så jävla roligt att gå ut. Sen vet jag ju att det finns alkoholhaltiga alternativ men jag är inte ute efter att bli salongsberusad eftersom jag inte tycker det är kul. Allt eller inget är det för mig. Men jag älskar känslan av att inte vara ett dugg blyg och vara helt bortkopplad från omvärlden och göra roliga saker man kan skratta åt i veckor. Förutom dagen efter då haha.

okej men du vill dö?
  • Fjärilslarv
    Anonym (Partyprissen) skrev 2015-06-29 20:36:58 följande:
    Nej det hoppas jag att jag inte kommer göra men jag vet ju att det kan finnas risker med en hög alkoholkonsumtion och det var därför jag starta denna tråd för att se hur andra tycker och tänker om vad som är normalt/för mycket och vad ni har/hade för vanor själva.
    du läste inte artikeln som jag länkade till va?
    just kombinationen sprit och energidryck är livsfarligt och har lett till dödlig utgång.
  • Fjärilslarv
    Anonym (stina :)) skrev 2015-06-29 20:48:26 följande:
    Men hur stor är risken, massor av människor blandar det varje dag.
    Någon har dött typ en eller två gånger i världen. Dom dog garanterat av något annat.
    ja men visst serrö....eller inte! enbart i den artikeln som jag länkade till är det fler än en till två stycken i världen....
Svar på tråden Festar jag för mycket?