Festar jag för mycket?
Jag tycker det låter sjukt mycket om du ens skulle göra det enbart en gång i veckan. stackars din lever. och så blandar du dessutom energidryck med sprit, har du dödslängtan eller? det är ju jättefarligt.
Jag tycker det låter sjukt mycket om du ens skulle göra det enbart en gång i veckan. stackars din lever. och så blandar du dessutom energidryck med sprit, har du dödslängtan eller? det är ju jättefarligt.
Det var blandade svar det. Som jag känner. Ena delen av mig säger att det är för mycket och andra att men vadå du är ju ung festa på snart växer du ifrån det och har ingen möjlighet till det som nu. Skulle nog inte klara av att ta en vit månad nu EFTERSOM jag tycker det är så jävla roligt att gå ut. Sen vet jag ju att det finns alkoholhaltiga alternativ men jag är inte ute efter att bli salongsberusad eftersom jag inte tycker det är kul. Allt eller inget är det för mig. Men jag älskar känslan av att inte vara ett dugg blyg och vara helt bortkopplad från omvärlden och göra roliga saker man kan skratta åt i veckor. Förutom dagen efter då haha.