Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

SD har bäst invandringspolitik enligt svenska folket

Återigen tycker svenska folket att SD har den bästa politiken när det kommer till invandring och integration. De andra partierna hamnar lååååångt efter.

tinyurl.com/pmw8wrc

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden SD har bäst invandringspolitik enligt svenska folket
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-06-27 15:24:19 följande:

Ser man på. SD har börjat fokusera på andra saker än invandringen:

mobil.dn.se/sthlm/sds-nya-krav-kladkod-i-stadshuset/

Bra att någon vill ha lite ordning. Keps och pösbyxor passar inte riktigt i ett stadshus.

Men det är ju vi folket som måste ställa krav på våra folkvalda och om en del vill ha luffare i stadshuset så får det stå för dom. Själv vill jag ha anständiga politiker som klär sig därefter.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    CarinaL26 skrev 2015-06-27 16:04:39 följande:

Hur många tycker att SD:s politik är bäst på något som helst annat område än detta?

Det vet jag inte, men om du läser undersökningen så är det bara S och M som har högre siffror än SD i nästan alla andra frågor. SD har alltså bättre politik än 5 andra partier i nästan alla andra frågor enligt svenska folket.
Svar på tråden SD har bäst invandringspolitik enligt svenska folket