Inlägg från: Behemot |Visa alla inlägg
  • Behemot

Curling extreme

Jag skulle vilja få input från er ang en sak som jag nyss fått veta. Min distanspojkväns 13-årige son vill bli torkad av sin pappa när han har har bajsat!!!!

Jag blev så chockad och illa till mods att jag knappt kunde andas. Jag tycker att det är helt sjukt av båda parter. Sonen är supercurlad o därmed väldigt omogen. Kan inte ens bre sina mackor själv... Men detta tog ändå priset.

Vad tycker ni om detta? Överreagerar jag som nästan får panikångest?

• Svar på tråden Curling extreme
  • Behemot

Har träffat honom flera ggr o han har ingen diagnos eller nåt handikapp - är bara överbeskyddad, bortskämd och supercurlad. Tack för svar - vågar inte fråga mina närstående eftersom jag inte vill lämna ut min pojkvän på detta sätt.

• Behemot

Kan du formulera problemet? Jag blir så känslomässigt uppjagad att jag inte kan det...

• Behemot

Jag håller med er tyvärr. Problemet är att jag trots allt älskar honom... Otroligt nog...

När jag reagerade så starkt skämdes han o sa att det var slut med sånt nu. Men vet inte om det hjälper - han har ju trots allt hållit på med det rätt länge...

• Behemot

Nä det är helt klart dysfunktionellt tyvärr. Han går till psykolog o han har lovat ta upp det där. Ska bli mkt intressant att höra vad psykologen säger.

Svar på tråden Curling extreme