Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i augusti

FamMorrhår skrev 2015-08-03 12:28:12 följande:

[quote=75594923][quote-nick]Symetrical skrev 2015-08-03 11:55:17 följande:[/quote-nick]Kan absolut vara genombrottsblödning om det är typ vid bim. Har du tagit något mer test?

Du har inte koll på tempen? För isf är det ju tydligt om det är mens eller inte. [/

Före bim å vid bim.. Tvärslutat inget idag å normalt kommer de ju brun snusk efter. Kommer liksom inget...

Avvaktar å ser... Tröstar mig med att med dottern plusa jag svagt men synligt 4+2. Idag neg på 4+1 så de kanske kan bli? Eller så griper jag efter halmstrån.... Fortsatt lite molvärk i rygg...

Tempar tyvärr inte. Mer än en gång då jag kände mig varm- 36.9 men de säger ju noll när man inte vet hur man brukar ligga...

Vet iaf att jag ligger ligger lågt i blodtryck snurrar rätt ofta när jag reser mig så jag kolla på jobbet... 109 i övertryck sittande... smile5.gif

Låter rimligt! Eller också är du en sån som ägget fäster väldigt sent på (med tanke på hur sent du plussade med dottern) och det var en nidis du fick, varför även förklarar varför du inte fått positivt test än.

Köp ett lloyds om du kan och kolla om ett par dagar vettja, om inte mensen kickar igång innan dess.
  • Symetrical
    misslina skrev 2015-08-03 13:35:43 följande:
    Jo det blir bättre om jag stretchar rumpan.

Ska testa ditt tips:) tack!!:)

Ja jag hoppas också att det inte blivit ett diskbråck...

Tack för att du tog dig tid
    Så lite så! Hoppas verkligen att det blir bättre! Ett annat knep är att ligga på mage på underarmarna så att man får lite snäll svank, lite som en säl så att säga med. :-P
  • Symetrical
    Elyssa81 skrev 2015-08-03 14:05:03 följande:
    Kan man beställa loyds testen på nätet? Jag bor i Norrland och här finns det inte.
    Jag vet faktiskt inte. Googla och se.
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-08-03 14:02:56 följande:

Ja ingen stegring alls här inte :(. Men enligt NC ska jag börja testa imorgon men jag vill inte missa äl om det är så att den är innan så jag kollade nu och i förgår. Nu har jag en sticka kvar och hoppas till högre makter att de nya kommer imorgon eller onsdag. Eller är äl senare än jag trodde? När jag har en kvar, ska jag testa imorgon eller på onsdag? Vill inte missa om det blir positivt imorgon.. Förvirrande :S php4wqVqo28127.jpg

Jag hade nog avvaktat till på onsdag med tanke på hur pass svagt det var idag, men så känner jag min kropp ganska väl, så jag vet att jag inte har snabb stegring.
  • Symetrical
    Anonym (Hejhej) skrev 2015-08-03 14:14:24 följande:

Var och köpte lloyds nu för att många här pratat såå bra om den!

Men väntar in bim smile1.gif

Stay tuuned

Haha, men då är det ju knappast någon mening med ett sånt känsligt test!

Vad är du på för dag nu, äl +?

/Testhetsaren :-P
  • Symetrical
    Therese78 skrev 2015-08-03 14:15:03 följande:

Imorse plussade jag, ÄL+10 vilket är bim-2 för mig. Försöker ladda upp en bild. Kanske syns det dåligt men jag känner mig säker på resultatet, det är snäppet för tydligt och rosa för att vara ett spökstreck (fått flera såna månaderna innan).

Mitt enda symptom har varit att jag drömt mycket senaste tre nätterna. Ingen molvärk, inga ömmande bröst eller ngt annt tecken.

Jag har långa cykler och har tempat och använt appen Fertility Friend, det har hjälpt mig att hitta ägglossning och framförallt fastställt att ägglossning varit så man sluppit undra.

Funderar på att vänta några dar och köpa ett digitalt test så sambon förstår bättre att det är på riktigt. Hoppas fröet stannar bara! ????

phpiH9sLh10382.jpg

Åh, stort grattis!
  • Symetrical
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-03 15:29:22 följande:
    Haha ja jag hade 5 st grav test från testlagret har redan slössat alla. min man ska också in om apoteket och köpa test och denna gången får de nog bli ett cb. Får se om jag gör de i morgon eller på onsdag . Händerna kliar extremt mycket nu känner jag. :D
    Be honom köpa Lloyds om ni har något sånt apotek i närheten. Mycket känsligare. Tänkte om du kanske är en sån som det inte syns så tidigt på.
  • Symetrical
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-03 15:43:36 följande:

phpsJQi0f74310.jpg

Äh nu blir jag bäng i bollen är detta äl test pos? Hade ett äl test kvar hemma ville bara använda upp den och se om de hormonet som brukar sjunka dagen innan mens hade sjunkit och fick detta. Jag tror nästan jag suttit och solat lite för länge nu att jag börjar bli knäpp.

Absolut positivt! Vet dock att de kan bli det precis innan mensen kommer. Men kan Såklart även vara hcg det uppfattar. Än en gång; köp extra känsligt gravtest, så borde du bli klokare på kroppen och dess nycker.

• Symetrical
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-03 16:07:41 följande:
    Ja jag får nog göra det, var det lloyds egna du använde ? Har cb nåt gänsligt test ? :)
    Ja, det var det jag använde.

Vad jag vet har inte cb något så känsligt test, men det finns ju andra märken på nätet som mäter från väldigt lågt hcg. Skulle nog passat mig för de allra billigaste dock, då det känns som att de oftare har en tendens att ge spökstreck.
  • Symetrical
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-03 17:44:00 följande:
    Oki hur mycket kosta den lloyds ? Jag testade med apotekets egna idag ska nog vänta och se om mensen kommer ännu har den inte dykt upp och den har varit punktlig dom 2 senaste månaderna. Känns så drygt just nu vill bara veta haha :D
    Det förstår jag verkligen!

Lloyds kostar 119 kr för ett tvåpack. 79 kr för ett, tror jag. Prisvärt och bra!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti