Vi med BIM i augusti
Jag har sån jävla äl smärtor. Har aldrig haft det förut. Kan knappt sitta på en stol. Är det nån som haft det förut. Är ju inte ett dugg sex sugen när det gör så ont så jag måste ligga i fosterställning.
Jag har sån jävla äl smärtor. Har aldrig haft det förut. Kan knappt sitta på en stol. Är det nån som haft det förut. Är ju inte ett dugg sex sugen när det gör så ont så jag måste ligga i fosterställning.
Jag hoppar gärna in i den här tråden också :)
Vart gravid i juni men fick tidigt missfall i v 5 (vårt 2a missfall och försök nr 10). Men detta missfall klarade kroppen av själv åtminstone (behövde skrapas efter förra).
Hade ÄL igår den 20 juli o bim 3 augusti. Hoppas så att det kan gå bra nu! Längtan är enorm!!
Nu blev jag galen! Tog ett av RFSUs ÄL test igår kring 16:15, visade en stegring ifrån i söndags. Nu tog jag ännu ett i hopp om ett ännu starkare resultat men icke! Blev ju för sjutton svagare idag ju! (Testade tom två stickor ifall det skulle va nåt fel på ett men båda visade samma svaga resultat) Testade även CB ÄL test med en "nolla" ifrån igår och idag. Ska enligt app och tidigare historik med mitt ÄL mående ha ägglossning denna vecka, i slutet på veckan.
Hur kan det vara möjligt att ha ett svagare stegring idag?! Idag tog jag det 17:45, så ungefärlig samma tid och igår hade jag precis kissat, inte idag.
Blir inte klok på det här :(
Min ÄL är inte lika tydlig denna månad... Eller så blir den senare än beräknat, hoppas inte det eftersom sambon åker på turné på torsdag.
Jag skulle ju haft ägglossning nu i söndags men blir så osäker när kroppen inte beter sig som vanligt. Har inte ont i bröstvårtorna ännu, som jag brukar få efter, och har istället fått sen igår en lätt mensvärk. Brukar inte ha mensvärk alls... Men på sekretet så stämmer det att ÄL varit.
Hur får ni efter ÄL?
Vad ska man tro om detta? Att ÄL redan varit? Jag brukar ha ÄL på typ dag 13-17. Nu har jag i och för sig fått ett tidigt missfall, men hcg var redan under 50 två dagar innan jag började blöda.
Var tror ni experter?
Är detta ett positivt äl-test? Är från Testlagret. Får man så här starkt utslag först på äl- dagen? Har supersvaga fram tills nu i dag...Första gången jag äl- testar som märkes ; )
Tror min äl var i fredags faktiskt och inte i onsdags. Skrev häromdagen att jag inte hade några känningar men fick det i fredags. Svullen och öm över livmodern, smärta på vänster sida då och då samt ont vid sex. Så hoppas verkligen att cykeln blir längre denna månaden, en lutealfas på 8 dagar vill man ju inte ha..