• Malin 845

Vi med BIM i augusti

Symetrical skrev 2015-08-11 18:10:58 följande:
    Heja ägget! Ser lovande ut, även om det är en bit kvar till positivt, men fortsätt testa, så att du inte missar stegringen, raring! smile2.gif
    Ja är en bra bit kvar, men har alltid bara fått en svag skugga innan så det går ju framåt :D ja men vilket tycker du vännen, varje eller varannan dag? :)
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-08-11 20:48:55 följande:
    Beror lite på hur det känns i övrigt. Har du äggviteflytningar? Molvärk?

För mig har det jämt varit lätt att veta hur ofta jag skall testa just pga att jag har så tydliga äl-känningar, men är du osäker skulle jag säga varje dag. smile1.gif
    Jag har som äggviteflytningar nu, men de är liiite gula. Inte som lotion utan som lite gulaktig äggvita (sorry för äcklig info, hehe) . Molvärken har jag i ljumskarna, nere i ryggen och nere vid magen.
    Jag känner tydligt, men har jag dock gjort i en vecka nu.. Så jag känner mig osäker.. :/
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-08-12 17:48:37 följande:
    Fortfarande ett tag kvar, men absolut en idé att försöka få till det typ va 2-3 dag fram tills positivt äl-test. De säger ju att simmarna är som piggast om de inte legat därinne alltför länge. smile5.gif
    Ja det är ju ett tag kvar, kan de vara positiva även fast strecken inte är lika starka? Eller om man sparar på simmarna tills man vet att det är dags? :P kanske är bättre med varannan eller tredje dag?

Woho, massvis med äggviteflytningar nu :)
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-08-14 13:54:19 följande:
    Kämpa på! Vet hur irriterande det är, men helt plötsligt stegras det! Vilken cd är du på nu?
    Är på cd 21 :( <3
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-08-14 18:28:34 följande:
    Sätt mig som måttstock - äl på cd 41, så kanske det inte känns så farligt!? smile5.gif

Kämpa på raring!
    Nej visserligen inte ;) men får ta test varje dag och hoppas på det bästa :) dock så har tempen gått ner mycket idag, så känns väl inte så lovande..
    Men tack söta du!
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-08-15 09:33:38 följande:
    Jodå, det är ett gott tecken med tempdipp! Brukar man ofta få innan äl. Den ligger oftast lite lägre några dagar innan ägget släpper, för att sen öka efter nedsläpp! Skall bli spännande att se ditt test idag. smile2.gif
    Är det?! :O haha då har jag verkligen ingen koll, trodde det inte var bra.. ;)
    men testen är tydliga men inte starka, ska ta ett i eftermiddag, känns som om de visar mest då än på morgonen :) min tempkurva nedan då, den svajar lite :P
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-08-15 16:54:29 följande:

Och såhär såg det ut sen när det blev positivt. Du ser ju hur svagt det är bara ett par dagar innan det stegras. Kan med andra ord gå väldigt snabbt! smile2.gifphpr8ucWz55041.jpg

Ja det ser jag! :D men så starkt som din var 19/7 är mina hela tiden, så kan kanske stegras fort! :) men jag tar testen på eftermiddagen/ kvällen beroende på hur jag jobbar, är det bättre att ta på morgonen? :)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti